Doprava ZDARMA při nákupu nad 199 Kč. Pouze přes naši mobilní aplikaci! Více informací naleznete ZDE.

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS – ČASTÉ DOTAZY

​  Doba doručení objednávky ​ Doba doručení objednávky
 

  • Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?

Standardní doba pro doručení objednávek jsou 2-3 pracovní dny. O expedici a doručení Vaší objednávky na lékárnu budete informováni prostřednictvím SMS zprávy a e-mailu.

U doručení přepravní společností je tato doba ovlivněna vytížením přepravní služby. Doporučujeme tedy sledovat Vaši objednávku pod číslem, které Vám bylo zasláno, na stránkách přepravní služby.

  • Kde můžu zjistit v jakém stavu je moje objednávka?

Stav Vaší objednávky si můžete ověřit na našich stránkách přes možnost ,,Zjistit stav objednávky" v horní části.

Úložní doba na lékárnách a možnost prodloužení Úložní doba na lékárnách a možnost prodloužení
 

  • Jak dlouho bude moje objednávka uložená na lékárně?

Vaše objednávka je na lékárně uložena po dobu 5 dní, včetně víkendů a svátků. Po skončení této doby se vrací na sklad automaticky. Úložní doba plyne od doručení výzvy na vyzvednutí objednávky.

  • Mohu požádat o prodloužení úložné doby?

V případě, že vám nevyhovuje doba uložení objednávky, můžete si ji prodloužit ve svém zákaznickém účtu a to o dalších 5 dní. Úložní dobu si tak můžete prodloužit až na 10 dní. Pokud potřebujete ještě delší prodloužení doby pro vyzvednutí, kontaktujte telefonicky přímo lékárnu, na které se objednávka nalézá. Kontakty naleznete ZDE.

Kontakty

Způsob placení objednávky Způsob placení objednávky
 

  • Jaké jsou možnosti placení objednávek?

Podrobnější informace o možnosti placení naleznete ZDE.

Doprava a platba

Změna v objednávce ze strany kupujícího Změna v objednávce ze strany kupujícího
 

  • Mohu změnit v mé objednávce počet kusů nebo stornovat určitý produkt/y?

Ano, ve Vaší objednávce může náš zákaznický servis dle Vaší žádosti snížit počet kusů nebo stornovat produkt/y a to pouze v případě že objednávka nebyla ještě expedována – dodatečné změny na lékárně nejsou možné. Bohužel navýšení počtu kusů či přidání jiných produktů není možné. Po úpravě objednávky se změní i její faktura. Informační e-maily o stavu objednávky či připravenosti k vyzvednutí objednávky zůstávají v původní formě beze změny.

  • Mohu celou objednávku stornovat?

Ano, Vaší objednávku můžete stornovat ve Vašem zákaznickém účtu do doby, pokud objednávka nebyla odeslaná na lékárnu, nebo předaná přepravci.

  • Mohu změnit u mé objednávky místo a způsobu doručení, kontaktní údaje nebo sloučit objednávku s jinou?

Bohužel, takové změny nejsou možné. Pokud je objednávka vytvořená s vyzvednutím na konkrétní lékárnu, nelze jí přeposlat na jinou lékárnu nebo zvolit jiný způsob dopravy – to platí i v případě kdy zákazník zvolí dopravu přepravcem. V těchto případech je proto vhodnější objednávku zcela stornovat a vytvořit objednávku novou.

  • Mohu u mé objednávky změnit adresu doručení či telefonní číslo v případě že objednávka bude doručovaná přepravcem?

Změna kontaktních a doručovacích údajů není možná na naší straně. Výjimkou je storno objednávky a následné vytvoření nové nebo objednávka placená předem. Doporučujeme kontaktovat přepravní společnost s číslem Vaší zásilky, které Vám je sděleno v e-mailu při expedování objednávky a požádat jej o změnu doručovacích či kontaktních údajů.

Získání faktury k objednávce​​​​​​​ Získání faktury k objednávce​​​​​​​
 

  • Kde lze získat fakturu?

Fakturu ke každé vaší objednávce naleznete po přihlášení do vašeho uživatelského profilu v sekci ,,Historie internetových objednávek''. Na tomto místě si můžete fakturu ve formátu PDF stáhnout.

Odstoupení od kupní smlouvy - navrácení zboží Odstoupení od kupní smlouvy - navrácení zboží
 

  • Jaké jsou možnosti vrácení či výměny zboží, pokud objednávka nebyla vyzvednutá?

Pokud je Vaše objednávka již připravena na lékárně a nevyzvednutá, není možno z ní odebrat zboží nebo vyměnit za jiný produkt. Objednávku lze upravovat pouze v době, kdy nebyla ještě expedována na lékárnu. V takovém případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, objednávka se stornuje a požádáme Vás o vytvoření nové.

  • Jaké jsou možnosti vrácení či výměny zboží, pokud objednávka již byla vyzvednutá?

Pokud již objednávka byla vyzvednutá a požadujete navrácení zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis ohledně odstoupení od kupní smlouvy, kde obdržíte další informace. Zboží nelze vyměnit v případě, že bylo doručeno správně dle Vaší objednávky a jedná se o Vaše rozhodnutí, tedy volbu jiného produktu. V takovém případě je možno pouze navrácení zboží a objednání jiného.

Pokud jste po obdržení objednávky zjistili, že doručené zboží není správné nebo je jiné, poškozené či zcela chybí a jedná se především o chybu z naší strany, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který s Vámi tuto situaci vyřeší.

Pro více informací přejděte prosím SEM.

  • Mohu zboží vrátit přímo na lékárně?

Bohužel naše lékárny jsou pouze výdejním místem e-shopu, není tedy možné vrátit zboží na kamenné lékárně. Zboží můžete vrátit buď osobně na centrálu - K Pérovně 945/7, 102 00 Praha, Hostivař, případně přes Zásilkovnu nebo Českou poštu.

Zásilkovna-logo

 


Zasílání zboží prostřednictvím sítě Zásilkovna bývá dle zkušeností prodávajícího aktuálně velmi rychlé, a proto se jedná o variantu, jejíž využití prodávající doporučuje pro co nejrychlejší doručení zboží vraceného na základě odstoupení zpět k němu. Zákazník navíc v tomto případě neplatí poštovné.

Více informací naleznete ZDE.

  • Jak zboží správně zabalit a odeslat k reklamaci nebo vrácení?

Vyberte vhodný obal, ideální je krabice, ve které se zboží volně pohybovat.
Zboží zabezpečte, krabici vyplňte novinami či papírem, aby zboží neposkakovalo nepoškodilo se, ke zboží přidejte vytištěný e-mail s číslem požadavku.
Po zabalení přelepte páskou, ujistěte se, že produkt z krabice nevyčnívá a utěsněte krabici páskou.

Obchodní podmínky

Uplatnění práv z vad – reklamace Uplatnění práv z vad – reklamace
 

  • Jak mohu doručené zboží reklamovat?​​​​​​​

Pokud doručené zboží jeví známky výrobní vady - mechanického nebo chemického charakteru, následujte prosím tento odkaz pro bližší informace ZDE. Zboží můžete navrátit přímo na některé z BENU lékáren, případně zaslat přes Zásilkovnu nebo Českou poštu. V případě uznané reklamace, Vám následně proplatíme poštovné. 

  1. V předvyplněném formuláři vyberete, co chcete se zbožím dělat a jak si přejete reklamaci nebo vrácení zboží řešit.
  2. Formulář vás navede i ke správnému zaslání zboží poštou, přes Zásilkovnu nebo na lékárnu.
  3. Souhrn reklamace s důležitými informacemi obdržíte na e-mail.
  4. Odeslanou reklamaci nebo průběh vrácení zboží můžete stále sledovat a budete tak přesně vědět co se děje.

Zásilkovna-logo

 


Zasílání zboží prostřednictvím sítě Zásilkovna bývá dle zkušeností prodávajícího aktuálně velmi rychlé, a proto se jedná o variantu, jejíž využití prodávající doporučuje pro co nejrychlejší doručení reklamovaného zboží zpět k němu. Zákazník navíc v tomto případě neplatí poštovné.

  • Jak zboží správně zabalit a odeslat k reklamaci nebo vrácení?

Vyberte vhodný obal, ideální je krabice, ve které se zboží volně pohybovat.
Zboží zabezpečte, krabici vyplňte novinami či papírem, aby zboží neposkakovalo nepoškodilo se, ke zboží přidejte vytištěný e-mail s číslem požadavku.
Po zabalení přelepte páskou, ujistěte se, že produkt z krabice nevyčnívá a utěsněte krabici páskou.

  • Průběh reklamace zboží přes Zásilkovnu nebo Českou poštu

Zboží, prosím, pečlivě zabalte a zaneste do Vámi vybrané pobočky Zásilkovny, sdělte obsluze tento kód 93909103 a Vaše jméno. Pro vrácení zboží není možné využít Z-Boxy. Seznam poboček naleznete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Pokud zvolíte zaslání zboží Českou poštou, zabalte ho a pošlete bez dobírky na adresu níže uvedené BENU lékárny.

Snadné vrácení nebo reklamace

Nedokončená / chybná objednávka Nedokončená / chybná objednávka
 

  • Moje objednávka je ve stavu nedokončená/chybná.

Pokud je Vaše objednávka ve stavu nedokončená nebo chybná, pravděpodobně došlo k chybě při placení objednávky. V tomto případě kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku.

​  Dostupnost zboží na e-shopu ​ Dostupnost zboží na e-shopu
 

  • Zboží je na e-shopu skladem, avšak objednávka byla expedována bez daného zboží

Skladová zásoba se na e-shopu mění úměrně s aktuální poptávkou. Systém zaznamenává skladovou zásobu s menším prodlením. Proto se tak mohlo stát, že v čase, kdy byla Vámi vytvořená objednávka odeslána, mohl být produkt na e-shopu skladem. Z důvodu zmíněné systémová prodlevy již mohl být produkt fyzicky vyprodaný. Opětovná dostupnost na e-shopu tak nastane, pokud zboží od dodavatele obdržíme a je opět naskladněné.

  • Zboží je na e-shopu nedostupné, kdy bude opět k dispozici?

Dostupnost zboží na e-shopu se může měnit v souladu s mnohými faktory, pokud chcete být informováni, až bude zboží opět dostupné, u každého produktu je možnost aktivovat tzv. hlídacího psa neboli „Hlídat změnu dostupnosti“. Po naskladnění Vám bude automaticky odeslán e-mail informující o dostupnosti konkrétního produktu. V případě bližších informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

  • Jak vybrat barvu produktu?

U výrobků, kde je možné volit barevnou variantu, naleznete tlačítko umožňující výběr. U veškerých výrobků, kde tato možnost není, zasíláme variantu dle skladové zásoby.

Změna v objednávce ze strany prodávajícího Změna v objednávce ze strany prodávajícího
 

  • Proč moje objednávka dorazila neúplná nebo byla zcela stornována?

Pokud Vaše zásilka byla odeslána bez Vámi objednaného zboží či stornována, je tak učiněno z důvodu vyprodání daného produktu a následné nedostupnosti u dodavatele v době expedování Vaší objednávky. Zvýšená poptávka někdy zapříčiní, že ve stejnou dobu do systému propadne více objednávek, nežli je naše skladová zásoba. U objednávky, která byla expedována bez vyprodaných produktů, se automaticky mění i její faktura která obsahuje pouze produkty expedované.

Bohužel pro nemožnost dodání zboží v jakékoliv garantované alternativní lhůtě či nemožnost náhrady objednaného zboží jiným, tedy pro nemožnost dohody o alternativním vybavení Vaší objednávky, musíme v souladu s ustanovením čl. IV odst. 7 Obchodních podmínek vztahujících se k zásilkovému výdeji zboží prostřednictvím internetového obchodu společnosti BENU Česká republika s.r.o., přistoupit ke zrušení Vaší objednávky nebo k expedování bez vyprodaných produktů.

  • Navrácení platby:

Pokud byla Vaše objednávka již uhrazená, bude Vám úhrada za nedodané zboží navrácená stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazená. Při úhradě prostřednictvím benefitních bodů budou tyto body navrácené zpět na Váš benefitní účet.

  • Proč byla moje objednávka odeslána bez objednaného zboží či stornována a zákaznický servis mne o tom neinformoval?

Aby doba doručení byla co nejkratší, snažíme se expedovat Vaší objednávku co nejdříve. I když se náš zákaznický servis vždy snaží informovat v co nejkratším možném čase, může se stát, že dochází k prodlení v komunikaci. Za tuto situaci se Vám omlouváme.

Postup při on-line rezervaci léku z Vašeho eReceptu Postup při on-line rezervaci léku z Vašeho eReceptu
 

  1. V prvním kroku zadejte unikátní číslo eReceptu (12místný identifikátor uvedený na eReceptu). Doba platnosti e-receptu by neměla být kratší než tři pracovní dny.
  2. Vyberte si Vaší oblíbenou kamennou BENU lékárnu, kde si chcete léky rezervovat a vyzvednout.
  3. Vyplňte kontaktní údaje, aby vás mohla lékárna informovat o tom, že jsou vaše léky připravené. Bližší informace o zpracování a ochraně osobních údajů naleznete ZDE.
  4. Potvrďte rezervaci tlačítkem REZERVOVAT a vyčkejte na e-mail/SMS od vámi zvolené BENU lékárny s oznámením, že jsou Vaše léky připravené na vyzvednutí.
  5. Léky budou čekat na vyzvednutí nejvýše 3 pracovní dny.
  6. Lékárna také může eRecept zamítnout o této skutečnosti Vás bude informovat e-mail. Ve většině případů je eRecept zamítnut z důvodů nemožnosti daný lék lékárnou zajistit.

Rezervace eReceptu

Věrnostní program BENU PLUS Věrnostní program BENU PLUS

  • Věrnostní program BENU PLUS

Po založení karty BENU PLUS můžete využívat veškeré výhody věrnostního programu.

Za každou utracenou korunu vašeho nákupu v BENU získáváte jeden bod. Sbírejte body a my je pro vás pravidelně proměníme na slevové poukázky. Čím více bodů budete mít, tím vyšší bude celková hodnota poukázek v rámci vyúčtování. V našich lékárnách pravidelně připravujeme výběr produktů či kategorií za výhodné ceny s kartou BENU PLUS. Výhodnější ceny jsou vždy označené, na první pohled tedy poznáte, jaké produkty pořídíte s kartou BENU PLUS výhodněji. BENU nabízí celou škálu odborných služeb a poradenství, nyní nově například poradenství v oblasti prevence vysokého cholesterolu. Díky členství v BENU PLUS můžete těchto BENU služeb využít vždy výhodněji. V lékárnách BENU nově pořídíte s kartou BENU PLUS většinu léků z kategorií inzuliny, léky na diabetes, léky na cholesterol a astma a CHOPN bez doplatku.

  • Přihlášení k BENU PLUS kartě

Přihlásit k BENU PLUS kartě se můžete snadno na odkazu: ZDE.

  • Jak probíhá vyúčtování bodů na BENU PLUS kartě?

Vyúčtování bodů probíhá 2x ročně (na jaře a na podzim), kdy se nasbírané body převádějí na slevové kupóny. Poměr je 1000 bodů = 20 Kč kupón.

  • Jak získám novou BENU PLUS kartu v případě ztráty?

Novou BENU PLUS kartu, obdržíte na kterékoli lékárně BENU, po nahlášení Vašeho čísla pojištěnce.

  • Nedaří se mi přihlásit do aplikace BENU PLUS, chybí mi telefonní číslo.

Při registraci do programu BENU PLUS nebylo uvedeno telefonní číslo, které je pro přihlášení do aplikace potřebné. Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku, abychom Vám telefonní číslo mohli do registrace doplnit.

Věrnostní program BENU PLUS

Vše o dopravě a platběObchodní podmínky