Naše zákazníky, kteří u nás mají zřízenou BENU PLUS kartu, známe jménem, a případně víme, jaké léky užívají. Pamatujeme si, kdy u nás byli naposledy, a zajímá nás, jestli jim léky, které si od nás odnesli, zabraly. Jsme zvědaví, jak se jim daří, jestli je něco netrápí a jestli jsou všichni v jejich rodině zdrávi. A staráme se o to, aby léky, které si od nás odnesou, mohli užívat s těmi, které už od nás mají.
Je to naše starost.
PROTOŽE VÍME PŘESNĚ, CO JE POTĚŠÍ
Za každý nákup* u nás naše zákazníky odměňujeme. Neděláme to ale prvoplánově. Díky tomu, že toho o nich víme tolik, dáváme každému na míru ušité odměny. Takové, u kterých si může říct: „Skvělé, to se mi hodí!“
To si bereme na starost.
PROTOŽE UMÍME ŘÍCT: „NE, TO NEPOTŘEBUJETE.“
Nezáleží na tom, jestli k nám přijde mladý muž s rýmou, maminka, která se trápí horečkou svého miminka, starší paní s receptem od lékaře, nebo diabetik pro svou měsíční dávku inzulinu. Snažíme se, abychom vždy měli vše, co od nás potřebují. A doporučíme jim vždy jen to, o čem jsme přesvědčeni, že jim pomůže. I kdyby to byl jen bylinný čaj.
To si bereme na starost.
PROTOŽE JSME TU PRO NĚ NEUSTÁLE
I když mají všechny naše lékárny otevřeno od rána až do večera, jsou v životě situace,
kdy ani to nestačí. Proto si naši zákazníci mohou své léky objednat online v naší internetové lékárně,
a my jim je doručíme rychleji než kdokoliv jiný. Zároveň nám naši zákazníci mohou zavolat, a my jim kterýkoliv den v týdnu rádi poradíme.
To si bereme na starost.
PROTOŽE JSME SOUČÁSTÍ JEJICH ŽIVOTA
A právě proto, že umíme pro naše zákazníky udělat víc než ostatní, rádi se k nám vracejí. Nechodí k nám nakupovat, chodí k nám pro radu, pro pomoc – protože nám důvěřují,že jim dokážeme pomoci.
Věří, že se o ně dobře postaráme.
* Volně prodejného sortimentu nebo léků na předpis, které nejsou nijak hrazeny z veřejného zdravotního pojištění v síti lékáren BENU