Alergická reakce

    • Dotaz pro lékárníka
    • Alergie
    15. 08. 2021

    Dobrý den .Po přelepování Pegu obvazovacím materiálem lepicí páskou,mám alergickou reakci na kůži,vypadá to jako kopřivka,vystouplá červená kůže,může te mi poradit děkuji.

    Dobrý den, 

    malé plochy můžete mazat FENISTIL GEL 1MG/G 1X30G, případně střídat s kalciovou mastí Calcium pantothenicum krém 30g (ta může jít na jakkolivelikou oblast). Mažte cca 3x denně. K tomu můžete užít antihistaminikum - třeba ANALERGIN 10MG, který zklidní a utlumí reakcii těla celkově.  Pokud by se stav nelepšil, navštivte lékaře. 

     

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    PharmDr. Zuzana Kuncová
    lékárnik, OC Albert, Brno
     

    šipka PharmDr. Zuzana Kuncová

    Na dotaz odpověděla PharmDr. Zuzana Kuncová , Brno, OC Albert zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář