ZÁKAZNICKÝ SERVIS - ČASTÉ DOTAZY

Změna v objednávce ze strany prodávajícího Změna v objednávce ze strany prodávajícího

 

- Proč moje objednávka dorazila neúplná nebo byla zcela stornována?

Pokud Vaše zásilka byla odeslána bez Vámi objednaného zboží či stornována, je tak učiněno z důvodu vyprodání daného produktu a následné nedostupnosti u dodavatele v době expedování Vaší objednávky. Aktuální situace na distribučním trhu je zásadně ovlivněná celosvětovou pandemií koronaviru. Zvýšená poptávka někdy zapříčiní, že ve stejnou dobu do systému propadne více objednávek, nežli je naše skladová zásoba. Skladová situace se nyní dynamicky mění. U objednávky, která byla expedována bez vyprodaných produktů se automaticky mění i její faktura která obsahuje pouze produkty expedované.

Bohužel pro nemožnost dodání zboží v jakékoliv garantované alternativní lhůtě či nemožnost náhrady objednaného zboží jiným, tedy pro nemožnost dohody o alternativním vybavení Vaší objednávky, musíme v souladu s ustanovením čl. IV odst. 7 Obchodních podmínek vztahujících se k zásilkovému výdeji zboží prostřednictvím internetového obchodu společnosti BENU Česká republika s.r.o., přistoupit ke zrušení Vaší objednávky nebo k expedování bez vyprodaných produktů.

- Navrácení platby:

Pokud byla Vaše objednávka již uhrazená, bude Vám úhrada za nedodané zboží navrácená stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazená. Při úhradě prostřednictvím benefitních bodů budou tyto body navrácené zpět na Váš benefitní účet.

  - Proč byla moje objednávka odeslána bez objednaného zboží či stornována a zákaznický servis mne o tom neinformoval?

V současné době naše expedice čelí nadměrnému vytížení. Aby doba doručení byla co nejkratší, snažíme se expedovat Vaší objednávku co nejdříve. I když se náš zákaznický servis vždy snaží informovat v co nejkratším možném čase, může se stát, že z důvodu zvýšeného zájmu o informace dochází k prodlení v komunikaci. Za tuto situaci se Vám omlouváme.

Změna v objednávce ze strany kupujícího Změna v objednávce ze strany kupujícího

 

- Mohu změnit v mé objednávce počet kusů nebo stornovat určitý produkt/y?

Ano, ve Vaší objednávce může náš zákaznický servis dle Vaší žádosti pouze snížit počet kusů nebo stornovat produkt/y a to pouze v případě že objednávka nebyla ještě expedována – dodatečné změny na lékárně nejsou možné. Bohužel navýšení poštu kusů či přidání jiných produktů není možné. Po úpravě objednávky se změní i její faktura. Informační e-maily o stavu objednávky či připravenosti k vyzvednutí objednávky zůstávají v původní formě beze změny.

- Mohu změnit u mé objednávky místo a způsobu doručení, způsob platby, kontaktní údaje nebo sloučit objednávku s jinou?

Bohužel, takové změny nejsou možné. Pokud je objednávka vytvořená s vyzvednutím na konkrétní lékárnu, nelze jí přeposlat na jinou lékárnu nebo zvolit jiný způsob dopravy – to platí i v případě kdy zákazník zvolí dopravu přepravcem. V těchto případech je proto vhodnější objednávku zcela stornovat a vytvořit objednávku novou.   

- Mohu u mé objednávky změnit adresu doručení či telefonní číslo v případě že objednávka bude doručovaná přepravcem?

Změna kontaktních a doručovacích údajů není možná na naší straně. Výjimkou je storno objednávky a následné vytvoření nové nebo objednávka placená předem. Doporučujeme kontaktovat přepravní společnost s číslem Vaší zásilky, které Vám je sděleno v e-mailu při expedování objednávky a požádat jej o změnu doručovacích či kontaktních údajů.

Úložní doba na lékárnách a možnost prodloužení Úložní doba na lékárnách a možnost prodloužení

 

- Jak dlouho bude moje objednávka uložená na lékárně?

Vaše objednávka je na lékárně uložena po dobu 11 dní, včetně víkendů a svátků. Po skončení této doby se vrací na sklad automaticky.

- Mohu požádat o prodloužení úložné doby?

V případě, že Vám nevyhovuje doba uložení objednávky, můžete ve výjimečných situacích požádat o její prodloužení. Prodloužení doby vyzvednutí je v kompetenci dané lékárny, ve které čeká zásilka na vyzvednutí. Pro kontakt s lékárnou můžete využít e-mail nebo telefon.

Postup při on-line rezervaci léku z Vašeho eReceptu Postup při on-line rezervaci léku z Vašeho eReceptu

 

  1. V prvním kroku zadejte unikátní číslo eReceptu (12ti místný identifikátor uvedený na eReceptu). Doba platnosti e-receptu by neměla být kratší než tři pracovní dny.
  2. Vyberte si Vaší oblíbenou kamennou BENU lékárnu, kde si chcete léky rezervovat a vyzvednout.
  3. Vyplňte kontaktní údaje, aby vás mohla lékárna informovat o tom, že jsou vaše léky připravené. Bližší informace o zpracování  a ochraně osobních údajů naleznete zde.
  4. Potvrďte rezervaci tlačítkem REZERVOVAT a vyčkejte na e-mail/sms od vámi zvolené BENU lékárny s oznámením, že jsou Vaše léky připravené na vyzvednutí.
  5. Léky budou čekat na vyzvednutí nejvýše 3 pracovní dny.
  6. Lékárna , také může eRecept zamítnout o této skutečnosti Vás bude informovat email. Ve většině případů je eRecept zamítnut z důvodů nemožnosti daný lék lékárnou zajistit.

Prodlení v doručení objednávky Prodlení v doručení objednávky

 

- Moje objednávka je na cestě déle než obvykle, kdy mi bude doručena? 

Obvyklá doba expedování objednávky z internetové lékárny jsou dva pracovní dny, které se snažíme vždy dodržet. Prodlení v expedování objednávek i jejich doručování souvisí s aktuální situací ovlivněné celosvětovou pandemií koronaviru a tudíž i zvýšené poptávky. Pokud možno prosím vyčkejte na informační SMS nebo e-mail o možnosti vyzvednutí objednávky na Vámi zvolené lékárně.

Pokud se jedná o doručování objednávky přepravcem, je doručovací doba taktéž ovlivněná vytížením přepravní služby. V takovém případě doporučujeme sledovat Vaši zásilku na základě čísla zásilky nebo kontaktovat přepravce.

Aktuální nedostupnost zboží na e-shopu Aktuální nedostupnost zboží na e-shopu

 

- Ústenky, roušky, desinfekce a teploměry

V současné situaci nastal na trhu akutní nedostatek ochranných pomůcek, desinfekcí a teploměrů z důvodu velké poptávky. Mnoho firem zareagovalo zvýšenou kapacitou výroby a zboží doplňujeme podle dostupnosti na velkoskladech. Situace na trhu se ale rychle mění, proto někdy neumíme odpovědět na konkrétní otázky ohledně času dostupnosti. Do doby, než bude ochranných prostředků dostatek pro všechny, doporučujeme využít i jiné možnosti a vyrobit si pratelné roušky svépomocně. Desinfekci vyrábí v laboratoři i mnoho lékáren, poptejte se přímo ve své oblíbené BENU lékárně.

Dostupnost zboží na e-shopu Dostupnost zboží na e-shopu

 

- Zboží je na e-shopu skladem, avšak objednávka byla expedována bez daného zboží

Skladová zásoba se na e-shopu mění úměrně s aktuální poptávkou. Systém zaznamenává skladovou zásobu s menším prodlením. Proto se tak mohlo stát, že v čase, kdy byla Vámi vytvořená objednávka odeslána, mohl být produkt na e-shopu skladem. Z důvodu zmíněné systémová prodlevy již mohl být produkt fyzicky vyprodaný. Opětovná dostupnost na e-shopu tak nastane, pokud zboží od dodavatele obdržíme a je opět naskladněné.

- Zboží je na e-shopu nedostupné, kdy bude opět k dispozici?

Dostupnost zboží na e-shopu se může měnit v souladu s mnohými faktory, pokud chcete být informováni, až bude zboží opět dostupné, u každého produktu je možnost aktivovat tzv. hlídacího psa neboli „Hlídat změnu dostupnosti“ *. Po naskladnění Vám bude automaticky odeslán e-mail informující o dostupnosti konkrétního produktu. V případě bližších informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

*funkce „Hlídat změnu dostupnosti“ je dočasně nedostupná

Paracetamol Paracetamol

 

Na trhu vznikl akutní nedostatek léků s obsahem účinné látky paracetamol. Tato situace je podobná napříč celou Evropou. Nedostupnost těchto léků je způsobená především nadměrnou poptávkou a skupováním velkého množství balení naraz do zásoby  a k preventivnímu užití. Naše skladové zásoby postupně doplňujeme a dodávka léků s účinnou látkou paracetamol se průběžně obnovuje. Situace je ale velice dynamická a konkrétní informace o množství dostupných léků vám neumíme sdělit.

Z důvodu extrémně nízkých zásob  léků s účinnou látkou paracetamol je lékárník oprávněný nevydat více balení léků jednomu pacientovi. Prosíme zákazníky, aby toto rozhodnutí respektovali a mysleli i na pacienty, pro které je paracetamol jedinou volbou (těhotné ženy, diabetici, pacienti užívající Warfarin).

Odstoupení od kupní smlouvy - navrácení zboží (špatně dodané zboží) Odstoupení od kupní smlouvy - navrácení zboží (špatně dodané zboží)

 

- Jaké jsou možnosti vrácení či výměny zboží, pokud objednávka nebyla vyzvednutá?

Pokud je Vaše objednávka  již připravena na lékárně a nevyzvednutá, není možno z ní odebrat zboží nebo vyměnit za jiný produkt. Objednávku lze upravovat pouze v době, kdy nebyla ještě expedována na lékárnu. V takovém případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, objednávka  se stornuje a požádáme Vás o vytvoření nové.

 - Jaké jsou možnosti vrácení či výměny zboží, pokud objednávka již byla vyzvednutá?

Pokud již objednávka byla vyzvednutá a požadujete navrácení zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis ohledně odstoupení od kupní smlouvy, kde obdržíte další informace. Zboží nelze vyměnit v případě, že bylo doručeno správně dle Vaší objednávky a jedná se o Vaše rozhodnutí, tedy volbu jiného produktu. V takovém případě je možno pouze navrácení zboží a objednání jiného.

Pokud po obdržení objednávky jste zjistili že doručené zboží není správné nebo je jiné, poškozené či zcela chybí a jedná se především o chybu z naší strany, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který s Vámi tuto situaci vyřeší. V takových případech dopošleme na lékárnu chybějící zboží nebo dopošleme zboží na lékárnu na výměnu.

V případě že Vaše objednávka byla doručována přepravní službou, doposíláme zboží stejnou přepravní službou. V případě že se jedná o výměnu chybného či poškozeného zboží, objednáme u přepravní společnosti svoz a zboží bude vyzvednuto z Vaší adresy.

 - Mohu zboží vrátit přímo na lékárně?

Bohužel naše lékárny jsou pouze výdejním místem e-shopu, není tedy možné vrátit zboží na kamenné lékárně. Zboží můžete vrátit buď osobně na centrálu - K Pérovně 945/7, 102 00 Praha, Hostivař, případně přes Českou poštu. Více informací naleznete ZDE.

Uplatnění práv z vad – reklamace Uplatnění práv z vad – reklamace

 

- Jak mohu doručené zboží reklamovat?  

Pokud doručené zboží jeví známky výrobní vady - mechanického nebo chemického charakteru, následujte prosím tento odkaz pro bližší informace ZDE.

Způsob placení objednávky Způsob placení objednávky

 

- Jaké jsou možnosti placení objednávek?

Podrobnější informace o možnosti placení naleznete ZDE.

 

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.