Doprava ZDARMA při nákupu nad 199 Kč. Pouze přes naši mobilní aplikaci! Více informací naleznete ZDE.

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Snadné vrácení či reklamace

Benu
Nakoupil/a jsem
v e-shopu BENU

Začít

Benu
Nakoupil/a jsem
v BENU lékárně

Reklamace z BENU lékárny, řešte prosím přímo s vaší BENU lékárnou

Rozvoz zajišťuje
rohlik.cz

Nakoupil/a jsem v lékárně na Rohlik.cz

Reklamace z e-shopu BENU lékárny na Rohlik.cz řešte prosím přímo s Rohlik.cz


Bez přihlášení



E-mail potřebujeme abychom věděli, že jste to opravdu vy. Přijde vám na něj odkaz na formulář.


Máte u nás účet? Přihlaste se



Zapomněli jste své heslo?

Jak probíhá reklamace nebo vrácení zboží v e-shopu BENU?

  • V předvyplněném formuláři vyberete co chcete se zbožím dělat a jak si přejete reklamaci nebo vrácení zboží řešit.
  • Formulář vás navede i ke správnému zaslání zboží poštou, přes Zásilkovnu nebo na lékárnu.
  • Odeslanou reklamaci nebo průběh vrácení zboží můžete stále sledovat a budete tak přesně vědět co se děje.

Jak zboží správně zabalit a odeslat k reklamaci nebo vrácení?

Vyberte vhodný obal

Ideální je krabice, ve které se zboží nebude volně pohybovat.

Zboží v něm zabezpečte

Vystelte krabici novinami či papírem, aby zboží neposkakovalo a nepoškodilo se. Dovnitř, prosíme, přidejte informaci o čísle požadavku nebo objednávky.

Po zabalení přelepte páskou

Ujistěte se, že produkt z krabice nevyčnívá a utěsněte krabici páskou. Pak již stačí zboží navrátit. Nezapomeňte, že pokud k tomu zvolíte služby Zásilkovny, je potřeba nahlásit kód 93909103 a Vaše jméno.

Nejčastěji se nás ptáte

Můžu zboží vrátit v lékárně?

V případě odstoupení od kupní smlouvy je možné zboží vrátit ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu na centrále BENU (K pérovně 945/7, Praha 10), nebo zaslat poštou. Nově nabízíme možnost zaslání zboží přes přepravce Zasilkovna.cz. Naše kamenné lékárny však poté slouží pouze jako výdejní místo. V případě uplatnění práv z vad (reklamace) je možné zboží vrátit na jakékoliv lékárně BENU, nebo zaslat poštou. I v této situaci můžete využít přepravce Zasilkovna.cz. Zasílání zboží prostřednictvím sítě Zásilkovna bývá dle zkušeností prodávajícího aktuálně velmi rychlé, a proto se jedná o variantu, jejíž využití prodávající doporučuje pro co nejrychlejší doručení reklamovaného nebo vráceného zboží zpět k němu. Zákazník navíc v případě využití Zásilkovny neplatí poštovné.

Jaké zboží nemůžu vrátit, musí být zboží v originálním obalu?

V případě odstoupení od smlouvy, kde se vrací zboží bez vady, není možné vrátit registrované léčivé přípravky (obdobně je tomu při výdeji léčivých přípravků v lékárně). Co se týče dalšího zboží nelze odstoupit od kupní smlouvy u zboží, které je upravené podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu; které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím; zboží, které je v zavřeném obalu, kupující ho z obalu vyňal, není možné vrátit zpět a z hygienických důvodů. Zboží doporučuje prodávající vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené a kompletní. V případě uplatnění práv z vad (reklamace) není nutné mít k produktu původní obal. Jestliže je k produktu například příslušenství, je nutné jej přiložit k reklamovanému produktu. Pokud stále máte originální obal, prosíme o poskytnutí produktu v originálním obalu.

Kdy mi budou vráceny peníze?

V případě odstoupení od smlouvy se peníze vrací bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo prodávajícímu doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy. V případě uplatnění práv z vad (reklamace) se peníze vrací po vyřízení a uznání reklamace, nejpozději do 30 dnů od doručení uplatnění práv z vad (reklamace).

Další časté otázky