OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ V BENU

Ochrana osobních údajů v BENU

Na tomto místě naleznete informace zejména o zpracování osobních údajů zákazníků nebo návštěvníků internetového obchodu BENU a uchazečů o zaměstnání v naší společnosti. Dále je zde uvedena obecná informace o zpracování osobních údajů pacientů při poskytování zdravotnické péče v lékárnách.

Informace pro naše obchodní partnery, kontaktní osoby našich obchodních partnerů a návštěvníky našich kamenných lékáren (zpracování osobních údajů pomocí kamerového systému v lékárně) je umístěna zde . Informace pro naše zaměstnance se poskytuje interní cestou.

Správce osobních údajů je společnost BENU Česká republika a.s., IČO: 496 21 173, se sídlem K pérovně 945/7, PSČ 11000 (dále jen „BENU“ nebo „Správce“ nebo „Zaměstnavatel“).

Dokument lze rolovat, nebo pomocí odkazu se dostanete na Vámi hledanou oblast.

1.  Zákaznický účet

2.  Kupní smlouva

3.  Hromadný Newsletter

4.  Obchodní sdělení (Newsletter na míru)

5.  Zkvalitňování služeb (Heureka, Call centrum)

6.   BENU Léková karta

7.  Online poradna

8.  Rezervace léků

9.  Cookies

10.  Kandidáti o zaměstnání (Kariéra nebo stáž v BENU)

11.  BENU Akademie

12.  Poskytování zdravotní péče v lékárně

13.  Zpracovatelé

14.  Práva subjektu osobních údajů

15.   Zabezpečení

16.   Hlášení porušení zabezpečení osobních údajů ve PHOENIX group

1. Zákaznický účet

Zákaznický účet slouží primárně pro snadnější objednávání zboží, sledování stavu objednávky a doručení faktury. Zákazník má možnost založit si účet sám, nebo mu bude založen automaticky při první objednávce v e-shopu.

Zpracovány budou kontaktní údaje uvedené ve formuláři (jméno, příjmení, e-mailová adresa, doručovací adresa, telefonní číslo) a dále osobní údaje ve formě nákupní historie. Zákazník má možnost sám údaje aktualizovat nebo doplňovat; za správnost údajů odpovídá Zákazník.

Výše jmenované údaje budou zpracovávány po celou dobu trvání účtu. Pokud nebude účet aktivně použit v posledních třech let, budou tyto osobní údaje vymazány.

V rámci účtu si může Zákazník nastavit formu komunikace – může tak sám aktivovat nebo deaktivovat různé druhy obchodních sdělení, které mu mohou být doručovány. V případě, že Zákazník nechce žádnou formu obchodního sdělení, budou jeho údaje z registračního formuláře využity pouze pro vyřizování jednotlivých objednávek a související úkony, případně další účely, pro které se souhlas zákazníka nevyžaduje.  Zákazník má možnost si účet sám zrušit, případně může kontaktovat Infolinku BENU (info@benu.cz). Zrušení je však možné až po úplném dokončení poslední objednávky.

2. Kupní smlouva

Za účelem plnění kupní smlouvy zpracovává BENU osobní údaje Zákazníka / Kupujícího, a to v rozsahu nutném pro plnění kupní smlouvy (jméno a příjmení, doručovací adresa, e-mailová adresa, telefon a údaje ohledně zboží, fakturační údaje). Kupující tyto osobní údaje poskytuje během objednávání a převzetí zboží přímo, anebo prostřednictvím svého uživatelského účtu, pokud má účet zřízen. V případě, že Kupující nemá uživatelský účet, budou jeho osobní údaje zpracovány po dobu minimálně dvou let od uzavření kupní smlouvy resp. převzetí zboží (doba pro uplatnění reklamace); pokud nebude nutné zpracování pro další účely, které povoluje zákon (soudní spor). Po uplynutí této doby zpracování, budou údaje smazány. Pokud má Kupující uživatelský účet, platí doba zpracování osobních údajů stanovená pro uživatelský účet. Z plně anonymizovaných údajů, které již nejsou osobními údaji, BENU vytváří obchodní a marketingové statistiky ohledně užívání léků a produktů. Tyto anonymní statistiky může BENU poskytnout třetí straně.  

3. Hromadný Newsletter

BENU zasílá všem svým zákazníků, od kterých získal e-mailovou adresu nebo telefonní číslo v souvislosti se svou obchodní činností, hromadný Newsletter - tedy obchodní sdělení ohledně svého zboží a nabízených služeb, a to v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Pokud si Zákazník nepřeje tato hromadná obchodní sdělení dostávat, může projevit svůj nesouhlas, a to pomocí odkazu uvedeném v e-mailu, kterým je takovýto Newsletter doručen nebo pomocí nastavení komunikace v zákaznickém účtu; případně je možno napsat na info@benu.cz. Zákazník bere tímto na vědomí, že s ohledem na technické nastavení mu mohou být doručovány Hromadné Newslettery ještě 14 dnů od dne vyslovení nesouhlasu s obchodním sdělením.

 

4. Obchodní sdělení (Newsletter na míru)

BENU nabízí svým Zákazníkům možnost získávat individualizovaná obchodní sdělení, tedy informační e-maily, SMS, telefonické nabídky a poštovní zásilky od BENU. Tato sdělení se týkají výhodných nákupů, slev, akcí a zajímavostí, které souvisí s předmětem činnosti BENU a jeho smluvních partnerů včetně telemarketingu. Takováto sdělení jsou činěna pouze se souhlasem Zákazníka. Za tímto účelem pak BENU zpracovává osobní údaje Zákazníka v rozsahu jméno a příjmení, e-mail, telefon, nákupní historie, doručovací adresa. Tyto osobní údaje jsou zpracovávány v databázi stálých zákazníků BENU. Zákazník uděluje souhlas s tímto zpracováním dobrovolně a může jej tedy kdykoliv odvolat. Odvolání je možné učinit přes odkaz uvedený v obchodním sdělení / e-mailu nebo na této e-mailové adrese: info@benu.cz. V rámci zpracování bude docházet k automatizovanému rozhodování včetně profilování, ovšem bez právních účinků pro subjekt údajů. Profilování je využíváno pro individualizaci obchodních sdělení. Zákazník bere tímto na vědomí, že s ohledem na technické nastavení mu mohou být doručovány Newslettery na míru ještě 14 dnů od dne odvolání souhlasu.

5. Zkvalitňování služeb (Heureka, Call centrum)

BENU spolupracuje se společností Heureka Shopping s.r.o., se sídlem Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, IČO: 2387727, v rámci programu „Ověřeno zákazníky“. Za účelem zkvalitňování služeb předává BENU pouze e-mailové adresy svých zákazníků společnosti Heureka, která provádí průzkum kvality služeb internetových obchodů. Toto zpracování zakládáme na našem oprávněném zájmu. Pokud nesouhlasíte s tímto zpracováním, napište nám na info@benu.cz.

 

V rámci zkvalitňování služeb zákazníků a sledování výkonnosti zaměstnanců jsou nahrávány hovory na Infolince BENU/v call centru. Hovory v rámci call centra jsou uchovávány pouze po nezbytně nutnou dobu (maximálně 6 měsíců). Zpracovatelem je společnost IPEX a.s., sídlem Roháčova 1095/77, 130 00 Praha, IČO: 45021295, která pro BENU zajišťuje Call centrum po technické stránce.

6. BENU Léková karta

BENU provozuje zákaznický program BENU PLUS. Zpracování osobních údajů v rámci tohoto programu řeší Všeobecné podmínky BENU Lékové karty lékáren BENU a zákaznického programu BENU PLUS, které zde. 

7. Online poradna

BENU provozuje na svých internetových stránkách také online poradnu a za tímto účelem zpracovává osobní údaje tazatelů (e-mailová adresa, informace ke zdravotnímu stavu, případné přílohy e-mailu). BENU zpracovává výše uvedené údaje z formuláře na základě souhlasu po dobu nezbytně nutnou pro poskytnutí odpovědi, nejdéle však po dobu 1 roku. Souhlas je poskytnutý dobrovolně a lze jej odvolat. V Pravidlech online poradny naleznete další informace ohledně zpracování osobních údajů; viz zde.

8. Rezervace léků

BENU umožňuje objednat si přichystání léku na předpis na konkrétní BENU lékárnu. Za tímto účelem zpracovává BENU osobní údaje Zákazníka v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefon a informace k léku (kód SUKLu), a to po dobu nezbytně nutnou pro splnění této nabízené služby, nejdéle však po dobu 1 roku.

9. Cookies

Co jsou cookies?

Za účelem zlepšení námi poskytovaných služeb využívají naše internetové stránky soubory cookies. Soubory cookies jsou malé soubory, které ukládají informace ve Vašem prohlížeči a běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů. Soubory cookies tak slouží ke správné funkčnosti internetových stránek, pomáhají například dokončit proces nákupu nebo při zapamatování si přihlašovacích údajů našich zákazníků, takže tyto údaje není třeba znova zadávat.

Dále jsou cookies používány při zjišťování, které stránky a funkce používají naši návštěvníci nejčastěji; tím můžeme co nejlépe přizpůsobit naši nabídku požadavkům zákazníka. Nebo nám cookies pomáhají zjistit, které reklamy si návštěvníci nejčastěji prohlíží; příště se tak už nebude zobrazovat například reklama, o kterou návštěvním nemá zájem. Podle informací, které získáme pomocí cookies nelze však přímo identifikovat konkrétní osoba, pouze koncového zařízení. Zpracování těchto údajů zakládáme na našem oprávněném zájmu (úprava a cílení reklamy, úprava a zlepšování funkčnosti stránek).

Další obecné informace k souborům cookies naleznete například zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Možnosti nastavení internetového prohlížeče

Při první návštěvě stránek našeho internetového obchodu jste upozorněni na cookies. Pokud neprovedete změnu v nastavení pomocí Vašeho internetového prohlížeče, vycházíme z toho, že s používáním cookies souhlasíte.

Používání souborů cookie lze nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče. Soubory cookies lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo nastavit užívání jen některých souborů cookie. Změnu nastavení můžete provést kdykoliv budete chtít.

Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách:

Chrome
Firefox
Internet Explorer
Android

Jaké cookies používáme?

Na našich stránkách využíváme následující soubory cookies:

Vydavatel/ Název cookie

Typ

Trvanlivost

AdForm
(TPC, GCM, uid)

Tracking, Konverzní, Remarketing

persistent

AdWords

Tracking, Remarketing

90 dní

Facebook ((fr,tr, impression.php#))

Tracking, Konverzní

persistent

Google Analytics
(_utm,_ga, gat, gid, cid, utmv, utmz, utma, utmb, utmc, _dc_gtm_UA-#, _pk_id#, crossdomainGA)

Analytical, Tracking

persistent
6 měsíců
persistent
6 měsíců
persistent
persistent
session

Heuréka

Tracking, Konverzní

persistent

AdForm

Konverzní

Max 60 dní

Imedia.cz

Tracking, Remarketing

30 dní
max 540 dní

Zboží

Tracking, Konverzní

persistent

Google (ads/ga-audiences, Ads/user-lists/#)

Tracking

 

Persoo (session, vid)

Tracking, Personalizace

Až 24 měsíců

benu2015b

Funkční

Session

nette-browser

Funkční

Session

recentlyViewed

Preference

Session

hjIncludedInSample

Funkční

Session

bID

Funkční

1 rok

IMG_HI_RES

Funkční

Session

isNewsletterSubscribed

Preference

Persistent

PD_AB

Funkční

Session

PD_DEBUG

Funkční

Session

pharmacyCardOfferClose

Preference

Persistant

utoken

Funkční

1 měsíc

uid

Preference

Session

Region_id

Preference

3 dny

Kdo jsou zpracovatelé údajů, které pomocí cookies získáme?

Google (střední a východní Evropa)

Google Ireland Limited (registrační číslo: 368047), se sídlem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko;

podmínky ochrany soukromí jsou dostupné zde:

https://policies.google.com/technologies/ads

a úpravy nastavení vašeho soukromí můžete provést ve svém osobním profilu na Google.

Facebook (střední a východní Evropa)

Facebook Ireland Limited, se sídlem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02 X525, Irsko;

podmínky ochrany soukromí jsou dostupné zde:

https://cs-cz.facebook.com/about/privacy

a úpravy nastavení soukromí můžete upravit ve svém Facebook profilu.

Seznam.cz, a.s., se sídlem Praha 5 - Smíchov, Radlická 3294/10, PSČ 150 00, IČO 26168685;

Naše webové stránky využívají technologie retargetingu od služby Sklik provozované společností Seznam.cz, a.s. Retargeting umožňuje ukázat návštěvníkům, kteří již projevili zájem o naše produkty, naše reklamy v reklamní síti společnosti Seznam.cz, a.s.

Z cílené reklamy se lze aktuálně odhlásit na adrese:

http://www.imedia.cz

nebo viz domovská stránka Seznam.cz (Nápověda/Cílená reklama).

Zároveň předáváme informace systému zbozi.cz, který je našim prodejním partnerem.

AdForm

Adform, Wildersgade 10B, 1408 Copenhagen, Denmark;

podmínky ochrany soukromí  jsou dostupné zde:

https://site.adform.com/privacy-policy-opt-out/

Persoo

Persoo s.r.o. se sídlem Praha - Karlín, Karolinská 661/4, PSČ 186 00, IČO: 24317101

10. Kandidáti o zaměstnání (Kariéra nebo stáž v BENU)

Osobní údaje kandidátů specifikované níže budou společností BENU (dále také jako „Zaměstnavatel“) zpracovávány k následujícím účelům:

 

(a) Výběr vhodného zaměstnance v rámci probíhajícího výběrového řízení (uzavření pracovněprávního vztahu)

 

Za účelem výběru vhodného zaměstnance a následného uzavření pracovní smlouvy (případně DPP či DPČ) je nezbytné zpracovávat osobní údaje kandidátů zapojených do výběrového řízení. Tento účel je naplněn ukončením výběrového řízení, respektive vyřazením kandidáta z dosud probíhajícího výběrového řízení. Poskytnutí osobních údajů pro účely výběru vhodného zaměstnance v rámci probíhajícího výběrového řízení podle 

bodu (a) výše není povinné, nicméně bez jejich poskytnutí Zaměstnavatel nebude schopen rozhodnout o přijetí kandidáta do pracovněprávního vztahu, případně bude přijetí takového rozhodnutí značně ztíženo (zpracování osobních údajů kandidáta je nezbytné pro rozhodnutí Zaměstnavatele o uzavření pracovněprávního vztahu s kandidátem a souhlas kandidáta tak není potřeba, resp. takový souhlas není na místě).

 

 

(b) Možné opětovné oslovení s nabídkou práce v budoucnu (po skončení výběrového řízení)

 

Osobní údaje kandidátů mohou být zpracovávány i pro potenciální další oslovení s nabídkou práce v budoucnu za předpokladu, že k takovému zpracování udělil kandidát svůj souhlas. Údaje budou uchovávány do konce 5. kalendářního roku po skončení původního výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat na adrese:

 

(c) Zpracovávání pro účely oprávněných zájmů Zaměstnavatele

 

V důsledku výběrového řízení budou osobní údaje neúspěšných kandidátů uchovávány také po jeho skončení za účelem ochrany oprávněných zájmů Zaměstnavatele. Toto zpracování se tak týká zejména případů, kdy se Zaměstnavatel bude domnívat, že zde hrozí riziko sporu s (neúspěšným) kandidátem o důvodech jeho nepřijetí, případně pro prokázání splnění veškerých zákonných povinností v případě kontroly vedené ze strany inspektorátu práce (případně dalších kontrolních orgánů). S ohledem tento účel budou osobní údaje kandidátů uchovávány po dobu, kdy bude hrozit možný spor s kandidátem, respektive kdy je možné postihnout Zaměstnavatele ze strany kontrolních orgánů, tedy obecně po dobu 5 roků od skončení výběrového řízení. Zpracování údajů kandidáta pro účely oprávněných zájmů Zaměstnavatele podle bodu (c) není založeno na souhlasu kandidáta.

 

Rozsah zpracování osobních údajů striktně odpovídá výše uvedeným účelům jejich zpracování. Zaměstnavatel tak bude zpracovávat zejména osobní údaje uvedené v dotazníku pro kandidáta a v životopisu kandidáta (byl-li předán), případně v dalších jím předaných dokumentech (dokladech o vzdělání, motivačních dopisech apod.), nebo i údaje předané osobně v průběhu pohovorů apod. Veškeré tyto údaje by se měly týkat předchozí práce kandidáta, jeho dovedností a znalostí (kvalifikace), potažmo předpokladů k výkonu budoucí práce u Zaměstnavatele.

 

Osobní údaje kandidátů jsou získávány zejména přímo od kandidáta, a to hlavně zadáním životopisu v rámci internetových stránek BENU nebo v rámci stránky Zaměstnavatele na serveru Jobs.cz. provozovaném společností LMC s.r.o., se sídlem Jankovcova 1569/2c, Praha 7, PSČ 17000, Identification No. 26441381, případně v rámci vyplněného dotazníku a předaného Zaměstnavateli. Osobní údaje jsou také shromažďovány v rámci činnosti Zaměstnavatele (např. hodnocení kandidáta ze strany personalisty nebo hodnocení technických znalostí od příslušného manažera v průběhu výběrového řízení). Osobní údaje mohou být také získány z jiných zdrojů, například v rámci profesních (na práci navázaných) sociálních sítí, zejména LinkedIn, či od personálních agentur. Zaměstnavatel neprovádí žádné kontroly minulosti kandidátů (tzv. background checks) prostřednictvím třetích osob.

 

Zaměstnavatel nepředpokládá předávání či zpřístupnění osobních údajů kandidátů třetím stranám, zejména ne do třetích států mimo EU. Nelze ale vyloučit, že osobní údaje budou zpřístupněny externím partnerům a poradcům Zaměstnavatele (např. právníkům, auditorům, bankám, poskytovatelům IT řešení, apod.), pokud pro to bude existovat oprávněný zájem Zaměstnavatele nebo třetí osoby. Současně může být povinností Zaměstnavatele zpřístupnit osobní údaje kandidátů zejména státním orgánům a dalším institucím tehdy, pokud to vyplývá z právního předpisu (např. v případě kontrolních orgánů, včetně inspektorátu práce apod.).

Obdobným způsobem (viz výše) jsou zpracovány také osobní údaje stážistů, kteří absolvují odbornou praxi v našich BENU lékárnách.

 

Práva kandidátů nebo stážistů viz dále bod 14, s tím, že ne u každého dílčího zpracování (u každého samostatného účelu uvedeného výše) jsou všechna tato práva garantována.

11.BENU Akademie

BENU provozuje vzdělávací akce ohledně zdraví a zdravého životního stylu (nejedná se o poskytování zdravotních služeb). Pro tyto akce se lze registrovat na internetových stránkách BENU. Účastník uvede své osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, telefon a e-mail. Tyto údaje jsou zpracovány pouze za účelem účasti na akci a bezprostředně po akci jsou smazány. Účastník má možnost přihlásit se k odběru novinek BENU Akademie (informace o konání dalších akcí). Pro tento účel zpracování jeho kontaktních údajů je vyžadován souhlas, který lze odvolat na adrese: info@benu.cz.

12. Poskytování zdravotní péče v lékárně

Při poskytování zdravotní lékárenské péče v lékárně dochází ke zpracování osobních údajů pacientů v rozsahu údajů uvedených zejména na receptu. Účelem tohoto zpracování je komunikace s příslušnou zdravotní pojišťovnou pacienta nebo dalšími státními úřady (zejména SÚKL), případně vedení zvláštních evidencí podle příslušných zákonů. Toto zpracování je uloženo zvláštními předpisy z oblasti poskytování zdravotních služeb, veřejného zdravotního pojištění nebo právní úpravy související s léčivy a souhlas pacienta tak není na místě. Ve zvláštních případech si lékárna může vzít kontakt na pacienta nebo lékaře, aby jej kontaktovala v případě přichystání léku nebo v akutních případech. Zdravotnický personál je vázán zákonnou povinností mlčenlivosti při poskytování zdravotních služeb podle zákona o zdravotních službách. Předání osobních údajů pacienta dalším osobám je tak možné pouze tehdy pokud to připouští zákon

13. Zpracovatelé

BENU může osobní údaje Zákazníka předat dalším zpracovatelům nebo příjemcům (zejména dopravce nebo pošta). Aktuální výčet zpracovatelů je následující:

Apatyka Servis, se sídlem Praha 10, K pérovně 945/7, PSČ 10200, IČO: 48027821 – zpracovatele (správa databáze Lékových karet)

Datasapiens a.s., se sídlem Šafaříkova 201/17, Vinohrady, 120 00 Praha 2, IČO: 03550915 – zpracovatel (analýza dat)

PeckaDesign, s.r.o., se sídlem Purkyňova 1773/2, Královo Pole, 612 00 Brno, IČO: 26266644 (sdílení dat přes server, automatické přehrání na webovém rozhraní pro zákazníka)

Amazon Web Services, Inc., 410 Terry Avenue North, Seattle WA 98109, USA - osoba poskytující technické prostředky pro zpracovatele datasapiens a.s.

Nestlé Česko s.r.o., se sídlem Praha 4 - Modřany, Mezi vodami 2035/31, PSČ 14320 IČO: 45799504 – zpracovatel (pouze v rámci projektu Nestlé)

Heureka Shopping s.r.o., se sídlem Karolinská 650/1, Karlín, 186 00 Praha, IČO: 023 87 727

IPEX a.s., sídlem Roháčova 1095/77, 130 00 Praha, IČO: 45021295 (Call centrum)

 

Provozovatelé lékáren aktuálně zapojené do sítě BENU lékáren v rámci franchisového projektu a lékárny v rámci koncernového uspořádání (zpracovatele – shromažďování osobních údajů pro účely věrnostního programu). Aktuální seznam na vyžádání.

Příjemci osobních údajů (pouze kontaktní údaje pro doručování)

Česká pošta, s.p., se sídlem Praha 1, Politických vězňů 909/4, PSČ 22599, IČO: 47114983 – doručování písemností

BOOM TISK, spol. s r.o., se sídlem Kolín - Sendražice, Ovčárecká 516, PSČ 28002, IČO: 61679488 01648454 – tisk statementů

Commerce Media s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČO: 01648454 - rozesílání emailů (newslettery).

Příslušné platební brány

Pro oblast cookies jsou zpracovatelé/příjemci uvedeni u informací o cookies.

14.Práva subjektu osobních údajů

Pro případ, že bude Zákazník nebo návštěvník internetového obchodu chtít uplatnit svá zákonná práva ohledně osobních údajů, může kontaktovat Pověřence pro ochranu osobních údajů: DPO@benu.cz. Zákazník má rovněž právo podat stížnost u ÚOOÚ (www.uoou.cz).

Zákazník/ návštěvník internetového obchodu má jako subjekt osobních údajů právo na informace o zpracování svých osobních údajů, právo požadovat přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz (zejména nesprávných, neúplných a neaktuálních osobních údajů) a právo na vysvětlení od BENU týkající se zpracování jeho osobních údajů, pokud tento zjistí nebo se domnívá, že zpracování je prováděno v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s platnými právními předpisy a právo požadovat odstranění takto vzniklého stavu a zajištění nápravy.

Zákazník/ návštěvník internetového obchodu dále může požadovat omezení zpracování nebo vznést námitku proti zpracování údajů a má právo kdykoliv písemně svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat, a to zasláním e-mailu na adresu DPO@benu.cz, aniž by tím byla dotčena zákonnost jejich zpracování předcházející takovému odvolání.

Zákazník/ návštěvník má ode dne 25. 05. 2018 právo na přenositelnost osobních údajů k jinému správci, pokud to připouští právní úprava, a má právo podat stížnost proti zpracování osobních údajů u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

Zákazník/ návštěvník internetového obchodu si je vědom toho a souhlasí s tím, že BENU může jím poskytnuté osobní údaje poskytnout k případnému dalšímu zpracování osobních údajů ve shora uvedeném rozsahu dalším shora uvedeným příjemcům. Zákazník/ návštěvník poskytl své pravdivé osobní údaje zcela svobodně, vědomě a dobrovolně a je si vědom toho, že za jejich neposkytnutí nemůže být nijak sankcionován.

15. Zabezpečení

Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Přístup k osobním údajům je umožněn jen pověřeným pracovníkům, a to pouze zabezpečenou cestou pomocí schválených přístupů. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Správce přijal vhodná technická a organizační opatření k zajištění dostatečné ochrany osobních údajů, vybral a prověřil vhodné zpracovatele. Pokud je to možné a účelné, využívá Správce šifrování a pseudoanonymizace, zejména při přenosu dat.

16. Hlášení porušení zabezpečení osobních údajů ve PHOENIX group

 

Skupina PHOENIX group, kam patří také společnost BENU Česká republika a.s.

zřídila online reportingový systém, jehož cílem je umožnit zaměstnancům, obchodním partnerům, zákazníkům a třetím stranám snadný postup pro hlášení porušení zabezpečení osobních údajů.

 

Veškerá hlášení jsou brána vážně a okamžitě řešena. Případné poznatky mohou také sloužit k dalšímu vylepšení ochrany osobních údajů.


Online reportingový systém (platforma PHOENIX group) je přístupna zde:

 

https://phoenixgroup.integrityplatform.org/

 

Platforma je v českém jazyce a obsahuje dotazy, pomocí kterých lze hlášení snadno učinit.

 

Naši zaměstnanci se při hlášení řídí interními směrnicemi, zejména Směrnicí o ochraně osobních údajů.

 

Pro ostatní uvádíme odpovědi na nejčastější otázky:

Co je to porušení zabezpečení osobních údajů?
Jsou to události, které vedly nebo by mohly vést (i) k náhodné nebo úmyslné ztrátě osobních údajů (v elektronické nebo papírové podobě), (ii) ke zničení dat nebo (iii) k neoprávněnému přístupu k údajům (např. ztráta nebo odcizení notebooku, smartphonu, papírových dokumentů, vyzrazení přístupových údajů apod.).

 

Kdy mám hlásit takový incident?
Správce osobních údajů má v určitých případech povinnost hlásit Úřadu pro ochranu osobních údajů porušení zabezpečení osobních údajů do 72 hodin od okamžiku, kdy se o něm dozvěděl. Pokud tedy zjistíte porušení zabezpečení osobních údajů, kde naše společnost vystupuje jako správce, neváhejte a incident prosím neprodleně nahlaste.

 

Jaké incidenty by měly být hlášeny a jak?
Všechny incidenty týkající se osobních údajů se oznamují pomocí online reportingového systému. Závažnost a dopady posuzuje správce osobních údajů sám. Pokud platforma PHOENIX group nefunguje, lze kontaktovat DPO@benu.cz; náš vlastní zaměstnanec pak informuje také svého vedoucího.

Co se stane po odeslání zprávy?
Tým ochrany osobních údajů přezkoumá zprávu o incidentu a bude Vás kontaktovat pro další informace nebo v případě potřeby Vám pomůže s akcemi, které mají odstranit dopady takové události.

 

Ohlášení pomocí výše uvedených instrumentů nenahrazuje ohlášení bezpečnostním složkám (Policie/Hasiči/Záchranná služba)! To je nutno provést samostatně.

 

BENU Česká republika a.s.

 

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.