Čas na nákup dárků se neustále krátí, s námi to však stihnete! Třeba i u objednávek vytvořených do 22. 12. 12:00 s dopravou přes PPL. Další informace ohledně garance naleznete ZDE.

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

HLÁŠENÍ BEZPEČNOSTNÍCH INCIDENTŮ

Skupina PHOENIX group, kam patří také společnost BENU Česká republika s.r.o.

zřídila online reportingový systém, jehož cílem je umožnit zaměstnancům, obchodním partnerům, zákazníkům a třetím stranám snadný postup pro hlášení porušení zabezpečení osobních údajů.

 

Veškerá hlášení jsou brána vážně a okamžitě řešena. Případné poznatky mohou také sloužit k dalšímu vylepšení ochrany osobních údajů.


Online reportingový systém (platforma PHOENIX group) je přístupna zde:

 

https://phoenixgroup.integrityplatform.org/

 

Platforma je v českém jazyce a obsahuje dotazy, pomocí kterých lze hlášení snadno učinit.

 

Naši zaměstnanci se při hlášení řídí interními směrnicemi, zejména Směrnicí o ochraně osobních údajů a Pravidly pro hlášení bezpečnostního incidentu s dopadem na osobní údaje. Podstatné informace naleznou na interním SharePointu. Pokud nemají přístup k těmto informacím a kontaktům, provedou hlášení pomocí platformy PHOENIX group a vždy informují svého nadřízeného.

 

Pro ostatní uvádíme odpovědi na nejčastější otázky:

Co je to porušení zabezpečení osobních údajů?
Jsou to události, které vedly nebo by mohly vést (i) k náhodné nebo úmyslné ztrátě osobních údajů (v elektronické nebo papírové podobě), (ii) ke zničení dat nebo (iii) k neoprávněnému přístupu k údajům (např. ztráta nebo odcizení notebooku, smartphonu, papírových dokumentů, vyzrazení přístupových údajů apod.).

 

Kdy mám hlásit takový incident?
Správce osobních údajů má v určitých případech povinnost hlásit Úřadu pro ochranu osobních údajů porušení zabezpečení osobních údajů do 72 hodin od okamžiku, kdy se o něm dozvěděl. Pokud tedy zjistíte porušení zabezpečení osobních údajů, kde naše společnost vystupuje jako správce, neváhejte a incident prosím neprodleně nahlaste.

 

Jaké incidenty by měly být hlášeny a jak?
Všechny incidenty týkající se osobních údajů se oznamují pomocí online reportingového systému. Závažnost a dopady posuzuje správce osobních údajů sám. Pokud platforma PHOENIX group nefunguje, lze kontaktovat DPO@benu.cz; náš vlastní zaměstnanec pak informuje také svého vedoucího.

Co se stane po odeslání zprávy?
Tým ochrany osobních údajů přezkoumá zprávu o incidentu a bude Vás kontaktovat pro další informace nebo v případě potřeby Vám pomůže s akcemi, které mají odstranit dopady takové události.

 

Ohlášení pomocí výše uvedených instrumentů nenahrazuje ohlášení bezpečnostním složkám (Policie/Hasiči/Záchranná služba)! To je nutno provést samostatně.

 

BENU Česká republika s.r.o.