Doprava ZDARMA při nákupu nad 199 Kč. Pouze přes naši mobilní aplikaci! Více informací naleznete ZDE.

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY BENU PLUS

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

VĚRNOSTNÍ PROGRAM BENU PLUS – VŠEOBECNÉ PODMÍNKY OD 01.11.2023

Všeobecné podmínky věrnostního programu společnosti BENU Česká republika s.r.o. („VP“)

BENU: BENU Česká republika s.r.o., se sídlem Praha 10 – Hostivař, K pérovně 945/7, PSČ 102 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddíle C, vložka 318084, IČO: 49621173, která věrnostní program BENU PLUS provozuje a je správcem osobních údajů jeho členů.

BENU Lékárna: Lékárna/Lékárny, které jsou provozovány přímo BENU nebo pod značkou BENU (aktuální seznam na www.benu.cz) na území České republiky.

BENU PLUS: věrnostní program BENU, na základě, kterého můžete čerpat výhody při Vašich nákupech v BENU Lékárnách. Vstoupením do BENU PLUS zejména získáváte přístup k pravidelné marketingové komunikaci ve formě rozesílaných obchodních sdělení, za jejímž účelem BENU PLUS využívá Váš elektronický kontakt. Jejich prostřednictvím budete dostávat zajímavé informace o slevách a akčních nabídkách v BENU lékárnách. Program BENU PLUS je založen především na této marketingové komunikaci informací a nabídek, a to včetně komunikace nabídek šitých přímo na míru díky zaznamenávání Vašich nákupů jako člena tohoto programu a vyhodnocování jejich historie a analýzám newsletterových kampaní (tzv. Engagement skóre viz bod 9 b) VP. V rámci členství v BENU PLUS můžete v BENU Lékárnách také využívat výhodných cen a slev, získat léky na předpis z vybraných kategorií bez doplatku nebo se slevou z doplatku a sbírat body za Vaše nákupy.

Karta BENU PLUS: Osobní karta (plastová a/nebo virtuální), která dokládá Vaše členství v BENU PLUS.

E-shop BENU: e-shop provozovaný společností BENU, který je dostupný na adrese www.benu.cz;

Zákaznický účet: elektronický účet zákazníka BENU zakládaný automaticky na www.benu.cz či v mobilní aplikaci, který slouží k využívání vybraných služeb nabízených BENU v rámci mobilní aplikace či www.benu.cz. Prostřednictvím zákaznického účtu lze zejména nahlížet do nákupní historie v BENU PLUS, sledovat bodové konto nebo stav BENU poukázek v BENU PLUS (viz dále) či provádět nákupy na E-shopu BENU atd. Identifikátorem zákaznického účtu je e-mailová adresa. Na jednu e-mailovou adresu může být založen pouze jeden zákaznický účet. Jeden zákazník však může mít více zákaznických účtů pod různými e-mailovými adresami. K jednomu zákaznickému účtu může být připojena pouze jedna BENU PLUS karta. E-mailová adresa uvedená v rámci registrace BENU PLUS v lékárně může být odlišná od e-mailové adresy pod kterou je veden zákaznický účet.

1. Vznik členství a získání karty BENU PLUS

Členem BENU PLUS se můžete stát, pokud jste svéprávná fyzická osoba starší 16 let a vyplníte registrační formulář. Pro registraci potřebujeme znát zejména Vaše telefonní číslo a dále Vaše jméno, příjmení, pohlaví, datum narození, doručovací adresu - ulice, číslo popisné, město, PSČ (primárně v České republice) a případně Vaši e-mailovou adresu. 

Každá osoba se může zaregistrovat jako člen BENU PLUS pouze jednou, na registraci není právní nárok.

Vaše členství v BENU PLUS představuje smlouvu uzavíranou mezi Vámi jako členem a BENU, jejímž obsahem jsou vzájemná práva a povinnosti vyplývající z vašeho členství v BENU PLUS, a to včetně využívání Vašeho elektronického kontaktu za účelem zasílání marketingové komunikace představované speciálními nabídkami, slevami a dalšími výhodami formou obchodních sdělení. Zasílání těchto obchodních sdělení je nedílnou součástí BENU PLUS. K uzavření této smlouvy mezi Vámi a BENU dochází Vaší registrací do BENU PLUS prostřednictvím vyplnění a potvrzení registračního formuláře.

Do BENU PLUS se můžete registrovat následujícími způsoby:

a. osobně v BENU Lékárně

K potvrzení registrace a vzniku členství v BENU PLUS dojde po sdělení výše uvedených potřebných údajů na základě Vašeho podpisu na tabletu (pozn. jedná se o běžný elektronický podpis bez zaznamenání jakýchkoliv Vašich biometrických údajů). Po provedené registraci Vám v BENU Lékárně vydají i plastovou kartu BENU PLUS a bude Vám zaslán uvítací e-mail (pokud nám poskytnete Vaši e-mailovou adresu – při registraci tímto způsobem se nejedná o povinný údaj).

b. on-line na www.benu.cz

Do BENU PLUS se můžete registrovat vyplněním registračního formuláře on-line na www.benu.cz. Pro registraci budeme potřebovat Vaši e-mailovou adresu.

Pokud máte na stránkách www.benu.cz již založen zákaznický účet, můžete se do BENU PLUS registrovat pouhým vyplněním registračního formuláře v rámci Vašeho zákaznického účtu. Nejste-li k zákaznickému účtu v momentě registrace do BENU PLUS přihlášeni, budete vyzváni k přihlášení do zákaznického účtu.

Budete-li si přát provést registraci pod jiným zákaznický účtem (tzn. s využitím jiné e-mailové adresy) a/nebo nemáte zákaznický účet založen, musíte kromě vyplnění registračního formuláře rovněž zadat heslo o délce nejméně 6 znaků (které bude sloužit pro přístup do Vašeho zákaznického účtu zřízeného automaticky okamžikem, kdy potvrdíte Vaší registraci v BENU PLUS – toto heslo nikomu nesdělujte). Jakmile registrační formulář vyplníte a odešlete, bude Vám zaslán autorizační e-mail, a to na e-mailovou adresu Vámi uvedenou při registraci. Proklikem obsaženém v autorizačním e-mailu registraci v BENU PLUS dokončíte a stanete se jeho členem. Posléze Vám bude zaslán uvítací e-mail.

c. přes mobilní aplikaci BENU

Mobilní aplikaci BENU je možné zdarma stáhnout a nainstalovat do mobilního zařízení či obdobného zařízení v příslušných obchodech s aplikacemi dle podmínek těchto obchodů.

Přes mobilní aplikaci se do BENU PLUS můžete registrovat vyplněním registračního formuláře obdobně jako na www.benu.cz. Pokud máte založen zákaznický účet, můžete se do BENU PLUS registrovat pouhým vyplněním registračního formuláře v rámci svého zákaznického účtu.

Nemáte-li zákaznický účet založen, musíte kromě vyplnění registračního formuláře rovněž zadat heslo o délce nejméně 6 znaků (které bude sloužit pro přístup do Vašeho zákaznického účtu zřízeného automaticky okamžikem, kdy potvrdíte Vaší registraci v BENU PLUS – toto heslo nikomu nesdělujte). Následně proběhne autorizace viz bod b) výše.   

V rámci registrace prostřednictvím jakéhokoliv z výše uvedených způsobů je vždy nutné udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů, bez něhož není členství v BENU PLUS možné. Pro další informace týkající se souhlasu a zpracování osobních údajů v BENU PLUS viz níže Osobní údaje.

2. Fungování BENU PLUS a karty BENU PLUS

BENU PLUS je věrnostním programem, který je primárně založen na Vašem oslovování pomocí prostředků elektronické komunikace. Díky němu budete rychle a jednoduše získávat informace a další nabídky z BENU Lékáren, včetně nabídek šitých na míru přímo Vám, a to díky zaznamenávání a analyzování Vašich nákupů s kartou BENU PLUS (tedy takzvané „nákupní historie“).

Nákupní historie je pomocí automatizovaného procesu průběžně ukládána a analyzována, což má pro Vás následující výhody:

a. Díky BENU PLUS pořídíte většinu léků na předpis z vybraných kategorií bez doplatku či se slevou z doplatku.

b. Vaše oblíbené nebo často nakupované produkty z volně prodejného sortimentu BENU Lékáren, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění (s výjimkou počáteční mléčné výživy malých dětí/počáteční kojenecké výživy dle vyhlášky č. 50/2004 Sb. a s výjimkou produktů, u kterých je to nepřípustné právními předpisy) Vám můžeme poskytnout výhodněji a/nebo se slevou.

c. Členství v BENU PLUS však přináší i další výhody! Zejména sbíráte body za vybrané položky nákupu na své bodové konto. Vaše body se následně mění na BENU poukázky či kupóny pro další nákupy (viz blíže Bodové konto a BENU poukázky).

BENU PLUS Vám kromě výše uvedeného poskytuje další výhody nebo služby. Aktuální informace o benefitech, výhodných nabídkách nebo službách pro členy BENU PLUS a jejich podmínkách sledujte prosím v BENU Lékárnách nebo na www.benu.cz.

Karta BENU PLUS:

Registrujete-li se on-line na www.benu.cz (registrace postupem popsaným v bodě 1. b) nebo přes mobilní aplikaci BENU (registrace postupem popsaným v bodě 1. c), bude Vám automaticky zřízena pouze tzv. virtuální karta. Máte však možnost získat i plastovou kartu BENU PLUS, kterou si můžete vyzvednout v jakékoliv BENU Lékárně, kterou si za tím účelem zvolíte. Tato se Vám poté spáruje s Vaší virtuální kartou. Pokud si plastovou kartu nevyzvednete, budete držitelem pouze virtuální karty.

Kartu BENU PLUS předkládáte při svých nákupech v BENU Lékárnách. Může být součástí i případných nákupů v e-shopu BENU a/nebo mobilní aplikaci BENU (jste-li přihlášení při nákupu ke svému zákaznickému účtu, s kterým máte kartu propojenou nebo uvedete-li číslo karty v rámci objednávky) a/nebo v e-shopu společnosti BENU v rámci platformy rohlik.cz pod odkazem www.rohlik.cz/lekarna pokud si v uživatelském profilu Rohlíku vložíte kartu BENU PLUS. Vaše nákupy se ukládají do našeho systému, a tím se vytváří nákupní historie Vašich nákupů s kartou BENU PLUS.

3. Zákáznický účet

Registrací do BENU PLUS on-line na www.benu.cz či v mobilní aplikaci BENU získáváte zákaznický účet automaticky. *

Pokud jste se stal členem BENU PLUS na základě vyplnění registračního formuláře na tabletu v BENU Lékárně a zákaznický účet v mobilní aplikaci nebo na www.benu.cz zatím založen nemáte a přejete si získat přístup k nákupní historii a bodům (službám BENU PLUS) online, je třeba si zákaznický účet založit. Založení zákaznického účtu je možné na webové stránce www.benu.cz či v mobilní aplikaci. Po vyplnění požadovaných údajů Vám bude zaslán autorizační e-mail. Proklikem obsaženém v autorizačním e-mailu založení zákaznického účtu dokončíte. Následně si kartu připojíte způsobem uvedeným níže; 

Pokud jste se stal členem BENU PLUS na základě vyplnění registračního formuláře na tabletu v BENU Lékárně, v mobilní aplikaci či na www.benu.cz a máte zákaznický účet zřízen, můžete si kartu BENU PLUS ke stávajícímu zákaznickému účtu připojit. Pro tuto akci budete potřebovat většinou číslo své karty BENU PLUS. Pokud nejste přihlášen ke svému zákaznickému účtu, přihlaste ke svému zákaznickému účtu a v jeho rámci kartu BENU PLUS připojte. Během připojení dojde k ověření majitele karty BENU PLUS, a to zasláním autorizační zprávy formou SMS nebo e-mailu na telefonní číslo nebo e-mail uvedený v registraci. Více na: (https://www.benu.cz/prihlaseni-k-benu-plus-karte).

4. Bodové konto [sbírání a zánik bodů]

Bodové konto představuje exkluzivní bonus pouze pro členy BENU PLUS. Při každém nákupu s kartou BENU PLUS bude automaticky zaznamenán kredit bonusových bodů, a to vždy 1 bod za 1 Kč nákupu (včetně DPH) na tzv. Bodové konto. Počet bodů můžete sledovat ve svém zákaznickém účtu.

Body se načítají pouze za produkty z volně prodejného sortimentu, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění (s výjimkou počáteční mléčné výživy malých dětí/počáteční kojenecké výživy dle vyhlášky č. 50/2004 Sb. a s výjimkou produktů, u kterých je to nepřípustné právními předpisy). Fungování Bodového konta platí stejně i pro nákupy s kartou BENU PLUS na e-shopu BENU a e-shopu společnosti BENU v rámci platformy rohlik.cz pod odkazem www.rohlik.cz/lekarna.

Pokud dojde k nákupu zboží bez karty BENU PLUS, lze body na Bodové konto dočíst i zpětně, ovšem pouze v BENU Lékárně, kde byl takový nákup proveden. Pro načtení bodů potřebujete účtenku a kartu BENU PLUS. Zpětné načtení je možné do 30 dnů od nákupu bez karty BENU PLUS. U nákupů s kartou BENU PLUS na e-shopu BENU je možné zpětné načtení bodů prostřednictvím Infolinky BENU (viz níže Kontakty), a to rovněž do 30 dnů od uskutečněného nákupu.

5. BENU poukázky

Na každých 1000 bodů z Bodového konta připadá BENU poukázka v hodnotě 20 Kč; BENU poukázka se vygeneruje automaticky po dosažení uvedeného počtu bodů, a to 2 x ročně v rámci vyúčtování. Vygenerované poukázky jsou dostupné v elektronickém zákaznickém účtu a na plastové a/nebo virtuální kartě BENU PLUS. Vygenerováním BENU poukázky se odečítají nasbírané body. BENU poukázky je možné použít do tří měsíců ode dne jejich vystavení. 

BENU poukázky můžete využít v BENU Lékárnách k nákupu produktů z volně prodejného sortimentu, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění (s výjimkou počáteční mléčné výživy malých dětí/počáteční kojenecké výživy dle vyhlášky č. 50/2004 Sb. a s výjimkou produktů, u kterých je to nepřípustné právními předpisy); BENU poukázky lze však použít pouze po předložení té BENU PLUS karty, s kterou byly nasbírány body přeměněné na danou poukázku (BENU poukázky jsou tedy nepřenosné).

BENU poukázky lze také využít v rámci e-shopu BENU na www.benu.cz nebo v rámci mobilní aplikace; po přihlášení do zákaznického účtu Vaše BENU poukázky vložíte do nákupního košíku a jejich celková hodnota se Vám odečte z ceny sortimentu, k jejichž nákupu lze BENU poukázky využít. Ohledně dalšího viz informace na e-shopu BENU.

BENU poukázka má povahu slevové poukázky, produktového kuponu či obdobné formy odměny a je nutné vyčerpat ji najednou během doby její platnosti a za podmínek uvedených na ní. Poukázky nelze uplatnit za účelem koupě zboží v rámci podnikatelské činnosti nebo v souvislosti s ní. Na BENU poukázky se nevrací – bude-li tak cena zakoupeného zboží nižší než hodnota BENU poukázky; BENU poukázky rovněž nelze směnit za hotovost (peníze). Nebude-li v případě jednotlivé nabídky a/nebo BENU poukázky výslovně uvedeno jinak, lze platné BENU poukázky sčítat.

 

6. Informace o stavu bodů a BENU poukázek

Stav Bodového konta můžete sledovat na účtence z provedeného nákupu s kartou BENU PLUS nebo v zákaznickém účtu. V zákaznickém účtu můžete také sledovat aktuální stav BENU poukázek a dalších odměn. Všechny tyto informace Vám také rádi sdělí v BENU Lékárně nebo na Infolince BENU (viz níže Kontakty); v tomto případě může BENU požadovat ověření majitele karty BENU PLUS.

7. Bezpečnost a odpovědnost

Každá karta BENU PLUS má na sobě uvedeno své číslo a je klíčem k nákupní historii v BENU, proto s ní nakládejte opatrně. Při komunikaci s BENU budete číslo karty uvádět, dalším osobám jej však nesdělujte. Identitu zákazníka může BENU ověřit ještě dalším způsobem (např. při hlášení změn osobních údajů), a to z důvodů ochrany majitele karty BENU PLUS a jeho soukromí.

BENU neodpovídá za údaje uvedené v registraci, ani za správné používání karty – tuto odpovědnost má majitel karty BENU PLUS (plastové a/nebo virtuální). Tato odpovědnost trvá bez časového omezení. Karta BENU PLUS je nepřenosná a BENU neodpovídá za to, že takovou kartu použijí i jiné osoby než registrovaný majitel karty BENU PLUS (ať již s jeho souhlasem či bez něj). Za bezpečnou likvidaci karty po ukončení členství odpovídá její majitel. Pokud kartu BENU PLUS ztratíte, neprodleně kontaktujte BENU (viz níže Kontakty).

Obdobné platí i pro zákaznický účet. Za používání a případné zpřístupnění zákaznického účtu třetí osobě je odpovědný člen BENU PLUS.

BENU stanoví minimální standard pro sílu hesla (o délce nejméně 6 znaků). BENU neodpovídá za to, že zákazník zvolí při registraci nedostatečně silné heslo (v rámci stanoveného minima síly hesla) a/nebo stejné heslo, které zákazník používá na jiných platformách a může tak dojít k snadnějšímu zneužití hesla ze strany třetích osob a/nebo zpřístupnění hesla třetím osobám.

8. Ukončení členství v BENU PLUS a ukončení zasílání obchodních sdělení

(a)           Ukončení členství v BENU PLUS

Ukončit členství a zrušit kartu BENU PLUS lze na základě písemné žádosti. Pokud nevzniknou pochybnosti o identitě žadatele, bude členství ukončeno do jednoho měsíce od doručení žádosti. Způsob ukončení členství je popsán v bodě 9. c) Souhlas a jeho odvolání.

Členství zaniká automaticky také ukončením provozování věrnostního programu BENU PLUS, o čemž bude BENU své členy informovat na svých webových stránkách a/nebo pomocí jiných vhodných komunikačních prostředků. K automatickému ukončení členství dojde rovněž v případě, že (i) karta BENU PLUS nebude zákazníkem používána déle jak tři roky (výmaz bude proveden v roce následujícím), nebo (ii) podle právních předpisů nebude možné další trvání členství, nebo (iii) dojde k odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Zjistí-li BENU, že zákazník podstatným způsobem porušuje tyto VP, například zneužívá své členství, je BENU oprávněna jeho členství s okamžitou účinností zrušit, o čemž jej bude informovat. Tím není dotčeno právo BENU uplatňovat právo na náhradu škody (majetkové i nemajetkové újmy), jakož i na vrácení bezdůvodného obohacení v plné výši.

BENU je také oprávněno zrušit kartu BENU PLUS/zákaznický účet/členství, pokud došlo ke zneužití karty BENU PLUS/zákaznického účtu/členství třetí stranou.

Dojde-li k ukončení členství z jakéhokoliv výše uvedeného důvodu, zanikají všechny body nasbírané na bodovém kontě BENU PLUS karty zákazníka (který své členství ukončuje) ke dni ukončení členství, přičemž k témuž dni pozbývají platnosti i všechny do té doby poskytnuté BENU poukázky, které již dále nebude možné použít.

Ukončením členství také přestanou být zákazníkovi zasílána veškerá obchodní sdělení v souvislosti s členstvím v BENU PLUS. Ukončení členství v BENU PLUS však nemá vliv na zákaznický účet, neboť ten neslouží pouze k využívání služeb BENU PLUS, ale může být využíván i k dalším službám nabízených BENU v rámci mobilní aplikace BENU či www.benu.cz (např. k nákupu na www.benu.cz). Zákazník má možnost zákaznický účet zrušit sám v rámci svého účtu, případně může kontaktovat Infolinku BENU (info@benu.cz). Více viz bod 6 Zákaznický účet Obchodní podmínky | BENU.cz

Po ukončení členství doporučujeme kartu bezpečně zlikvidovat.

(b)           Ukončení zasílání obchodních sdělení

Zákazník má právo kdykoliv požadovat ukončení zasílání obchodních sdělení v souvislosti s členstvím v BENU PLUS. Ukončení zasílání obchodních sdělení nemá vliv na účast v BENU PLUS ani Bodové konto (viz blíže Osobní údaje. Upozorňujeme však, že výrazně omezuje, resp. znemožňuje, čerpání některých výhod BENU PLUS.

9. Osobní údaje

(a)           Kategorie osobních údajů

V rámci BENU PLUS zpracovává BENU osobní údaje z registrace: pohlaví, jméno, příjmení, datum narození, doručovací adresu v České republice (ulice a číslo popisné, město, PSČ), e-mailovou adresu a telefonní číslo včetně příslušné předvolby, údaje ve formě nákupní historie v BENU a údaje z newsletterových kampaní. Údaje o nákupní historii mohou být údaji citlivými (údaje zvláštní kategorie), protože mohou poskytovat informace o zdravotním stavu člena BENU PLUS.

(b)           Účely zpracování a způsob zpracování

Osobní údaje člena BENU PLUS včetně jeho citlivých osobních údajů jsou zpracovávány za účelem jeho členství v BENU PLUS, jehož nedílnou součástí je vytváření nákupní historie (včetně profilování) a analyzování newsletterových kampaní pro cílené poskytování nabídek a výhod formou zasílání obchodních sdělení.

Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi, jsou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě manuálně. BENU garantuje bezpečnost poskytnutých dat. Z plně anonymizovaných údajů, které již nejsou osobními údaji, BENU vytváří obchodní a marketingové statistiky ohledně užívání léků a produktů. Tyto statistiky může BENU poskytnout třetí straně.

Z anonymizovaných údajů o reakcích zákazníka jako příjemce obchodního sdělení (např. informace o počtu doručení, počtu přečtení, zákaznické interakci při čtení zpráv), které již nejsou osobními údaji, BENU vytváří analýzy a statistiky pro vlastní účely.

BENU rovněž analyzuje informace o reakcích zákazníka jako příjemce obchodního sdělení (zejména o doručení a přečtení obchodního sdělení, případně informace o zařízení, přibližné lokaci a prohlížeči) a využití nabídky kampaní a/nebo dalších nákupů, a to za účelem vytvoření nabídek šitých na míru (tzv. Engagement skóre). BENU tyto údaje zpracovává i pro účely zjištění chybovosti (určení správnosti uvedeného e-mailového kontaktu a ochrana před spamy).

 (c)          Právní základ zpracování

Souhlas a možnost jeho odvolání

Vzhledem k tomu, že osobní údaje týkající se Vaší nákupní historie mohou obsahovat informace o zdravotním stavu, které patří mezi citlivé osobní údaje (osobní údaje zvláštní kategorie), potřebujeme k jejich zpracování Váš souhlas.

Údaje o Vaší nákupní historii s BENU PLUS kartou tak zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který poskytujete během registrace. Souhlas nám dáváte dobrovolně a můžete jej kdykoliv písemně odvolat, a to žádostí (i) na adrese ukonceni.clenstvi@benu.cz nebo (ii) poštou na adresu BENU nebo (iii) v jakékoliv BENU Lékárně. Tímto není dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. V žádosti je potřeba uvést číslo karty BENU PLUS a další údaje z registrace – jméno, příjmení a datum narozeníS ohledem na ochranu údajů majitele karty BENU PLUS může BENU provést ještě další úkony, aby žadatele plně identifikovala. BENU neodpovídá za doručení, pokud si zvolíte cestu nezabezpečené e-mailové komunikace. Vezměte prosím na vědomí, že pokud odvoláte svůj souhlas Vaše účast v BENU PLUS skončí, neboť bez Vašeho souhlasu Vám nemůžeme výhody BENU PLUS poskytovat. Tím skončí rovněž Vaše Bodové konto. Po ukončení členství doporučujeme kartu bezpečně zlikvidovat.

Na vyřízení Vaší žádosti má BENU jeden měsíc. Vezměte prosím na vědomí, že v průběhu jednoho měsíce ode dne vymazání osobních údajů Vám však může být doručeno vyúčtování nebo jiná obdobná nabídka, která byla předána příjemcům (např. dopravci nebo poštovním doručovatelům) před odvoláním souhlasu.

Smlouva

Údaje uvedené v rámci samotné registrace, Váš elektronický kontakt za účelem zasílání obchodních sdělení a údaje z analýz newsletterových kampaní za účelem vytvoření nabídek šitých na míru, jsou zpracovány na základě smlouvy uzavřené s Vámi.

Oprávněný zájem

Údaje o reakcích zákazníků jako příjemců obchodního sdělení (zejména informace o doručení a přečtení obchodního sdělení) zpracovávané za účelem zjištění chybovosti (určení správnosti e-mailového kontaktu a ochrana před spamy) BENU zpracovává na základě oprávněného zájmu.

(d)           Obchodní sdělení

Nedílnou součástí smlouvy o Vašem členství v BENU PLUS, kterou uzavíráte Vaší registrací do něj, je Váš souhlas s těmito VP a zároveň s jednou z hlavních funkcí/výhod BENU PLUS, kterou je zasílání obchodních sdělení na Vámi sdělený elektronický kontakt. Vaším vstupem do BENU PLUS, je BENU oprávněna Vám zasílat informace obchodního typu a nabídky šité na míru přímo Vám prostřednictvím Vašeho elektronického kontaktu.

Uvedená obchodní sdělení lze zasílat formou SMS, v rámci mobilní aplikace BENU nebo e-mailem, pokud jsou tyto elektronické kontakty uvedené v registraci nebo v zákaznickém účtu. Zasílání uvedených obchodních sdělení je možné kdykoliv a bezplatně odmítnout, a to pomocí odkazu v jakémkoliv Vám zaslaném e-mailu či SMS nebo za využití naší infolinky (viz dále Kontakty). Zrušení zasílání těchto obchodních sdělení je také možné nastavením v elektronickém zákaznickém účtu nebo v mobilní aplikaci BENU. Zadaný požadavek na zrušení zasílání obchodních sdělení se automaticky vztahuje na všechny formy jejich možného rozesílání uvedené výše.

Požadavek ukončení zasílání obchodních sdělení nemá vliv na Vaši účast v BENU PLUS ani na Bodové konto, upozorňujeme však, že výrazně omezuje, resp. znemožňuje, čerpání některých výhod BENU PLUS, to je zejména, nikoliv však výlučně, té primární, a to sice zasílání informací a nabídek, včetně informací a nabídek šitých na míru.

(e)           Zpracovatelé

Podpisem nebo odesláním on-line registrace (za současného udělení souhlasu se zpracováním zvláštní kategorie osobních údajů za účelem vedení lékové historie) zákazník potvrzuje, že byl informován a seznámil se s Informací o zpracování osobních údajů v souvislosti s registrací a účastí v BENU PLUS. Zákazník je srozuměn s tím, aby Správce a z jeho pověření případně zpracovatelé uvedení na webových stránkách www.benu.cz zpracovávali všechny výše uvedené osobní údaje k výše popsaným účelům, tj. zejména aby je shromažďovali, ukládali, zpřístupňovali, upravovali, třídili, vyhledávali v nich, vymazávali je (likvidovali), předávali mimo EU, a to vše v souladu s nařízením EU 2016/679 obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. K jiným účelům, než uvedeným, nebudou osobní údaje zpracovávány.

(f)            Doba zpracování

Výše uvedené osobní údaje budou zpracovávány po dobu členství v BENU PLUS. Při nepoužívání karty BENU PLUS déle jak tři roky však bude účast v BENU PLUS ukončena a veškeré osobní údaje v následujícím roce smazány (viz Ukončení členství).

(g)          Automatizované rozhodování

V rámci zpracování osobních údajů za účelem realizace účasti BENU PLUS dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, spočívajícím ve statistickém a analytickém zpracování údajů. V rámci tohoto zpracování bude člen BENU PLUS automaticky zařazen do skupin zákazníků, na základě čehož mu následně bude BENU nabízet zboží a služby formou obchodních sdělení. Toto rozhodování však nemá žádné právní účinky pro člena BENU PLUS.

(h)          Práva ohledně osobních údajů

Jako člen BENU PLUS máte právo přístupu ke všem svým osobním údajům, můžete požadovat opravu a omezené zpracování, výmaz osobních údajů a jejich likvidaci. Dále máte právo vznést u BENU námitku proti zpracování svých osobních údajů, právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů a právo obrátit se v případě domnělého porušení svých práv na Úřad pro ochranu osobních údajů. Dále máte právo na přenositelnost osobních údajů a právo požadovat ukončení zasílání obchodních sdělení.

(i)            Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Výše uvedená práva ohledně osobních údajů lze uplatnit u našeho pověřence pro ochranu osobních údajů (viz Kontakty).

(j)            Další informace o zpracování osobních údajů v BENU

Další informace o zpracování osobních údajů v BENU najdete také na:

https://www.benu.cz/ochrana-osobnich-udaju

10. Mimosoudní řešení sporů

Vzhledem k tomu, že zákazník registrovaný do BENU PLUS je spotřebitelem, BENU informuje, že pokud by vznikl mezi BENU a zákazníkem spor, který nebude jinými prostředky vyřešen ke spokojenosti smírně, má tento zákazník vždy mimo jiné právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (Česká obchodní inspekce – Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, web: adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz) jako na věcně příslušný subjekt dle ustanovení § 20e písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu dle příslušných ustanovení části třetí (§ 20d – 20m) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Spotřebitel – kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

11. Závěrečná ustanovení

Jednotlivé slevy a akce lze sčítat, to však pouze tehdy, není-li v případě jednotlivé akce či slevy (zejména, nikoliv však výlučně, na BENU poukázce opravňující k využití takové akce či slevy) výslovně uvedeno, že její sčítání s jinými akcemi či slevami není možné. Na poskytnutí slevy ani jiné výhody dle těchto VP neexistuje právní nárok a rozhoduje o něm BENU nebo jednotlivá BENU Lékárna dle svého uvážení.

Tyto VP jsou platné dnem jejich vydání a účinné ode dne 01.02.2023, kdy současně pozbývají platnosti všechna předchozí pravidla BENU PLUS.

BENU si vyhrazuje právo kdykoliv ukončit věrnostní program BENU PLUS a/nebo změnit tyto VP, které budou platné pro všechny stávající i nové členy BENU PLUS. Změna VP či ukončení BENU PLUS se oznamuje na webových stránkách www.benu.cz s nejméně měsíčním předstihem. Člen BENU PLUS má právo po oznámení změny těchto VP svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat a své členství v důsledku takové změny ukončit (viz Ukončení členství).

Jakékoliv odkazy v reklamních a propagačních materiálech na podmínky karty BENU PLUS nebo BENU PLUS se považují za odkaz na platné VP.

Kontakty:

Tým BENU PLUS

lekovakarta@benu.cz

Problémy při používání karty v BENU Lékárně, hlášení ztráty nebo krádeže karty.

ukonceni.clenstvi@benu.cz 

Ukončení členství v BENU PLUS nebo odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

DPO@benu.cz

Dotazy ohledně zpracování osobních údajů, uplatňování práv spojených s osobními údaji. 

Infolinka BENU

info@benu.cz

212 812 812 (Po-Pá od 9:00 do 17:00)

Změny kontaktních údajů, podpora při aktivaci karty BENU PLUS, dotazy na bodové konto a další informace o BENU PLUS.

 

V Praze dne 01.11.2023

BENU Česká republika s.r.o.

 

* V případě přeregistrace z dřívějšího programu je z důvodu technických omezení nutné, abyste si zákaznický účet založili (nevzniká automaticky).