Alergie na Dalacin C 300mg

    • Dotaz pro lékárníka
    05. 10. 2019

    Dobrý den,
    zubní lékař mi předepsal Dalacin C 300 mg po 8 hodinách na doléčení zánětu u implantátu. Jsou to 2 balení po 16 tabletách, zbývají mi 3 tablety a od včera se mi začala rozšiřovat červená vyrážka od prsou směrem na břichu a ke krku. Taky už mám týden téměř vodový průjem. Protože se v rodině objevila střevní viróza, tak jsem průjem neřešila. Mám ukončit léčbu Dalacinem (už jen 3 tablety)? Beru i probiotika Probiolact. Zmizí mi vyrážka sama nebo musím k lékaři? Musím s průjmem také k lékaři? Děkuji za informace.

    Dobrý den, 

    pokud Vám zbývají už jen tři tablety, tak antibiotika doberte. Jestli je původcem vyrážky antibiotikum, měla by vyrážka do týdne ustoupit. Probiotika, která máte určitě doberte (vždy v odstupu od antibiotik alespoň 2hod). K tomu doporučuji na průjem Enterol, jedná se o kvasinku, která působí přímo ve střevech a může se užívat současně s antibiotiky i po nich. Po dobu trvání potíží užívejte 3x denně po 1 tobolce, poté 1 tobolku denně na doléčení. Vzhledem k délce trvání průjmu doporučuji ještě rehydratační roztok (Enhydrol, Kulíšek). Rozpusťte sáček ve sklenici studené vody 3x denně. Pokud se ve stolici objeví krev, nebo hlen, je nutné navštívit lékaře ihned. Pokud průjem do pondělí nebude ustávat, navštivte Vašeho praktického lékaře.

    Enterol

    Enhydrol

    Kulíšek

    S přáním pěkného dne
    Mgr. Martina Bránková
    lékárník BENU Makovského nám., Brno

    šipka Mgr. Martina Bránková

    Na dotaz odpověděl Mgr. Martina Bránková zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář