atb

    • Dotaz pro lékárníka
    • Močové cesty
    02. 09. 2019

    Dobrý den,
    prosím o radu.
    Dnes ráno jsem dobrala již 3. atb - ofloxin na močové infekce, k tomu beru probiotika, boraxové globule na kvasinky.
    A dnes ráno po sprchování jsem opět cítila močový měchýř, slabé píchání.
    Je to možné?
    Co mám dělat? Lékař mi přece nemůže předepsat 4. atb, že?
    A dokáže se tělo vůbec vyrovnat již s 3. atb.
    Moc moc děkuji za odpověď.

    Dobrý den,

    možné je cokoliv, v tomto případě bohužel. Doporučila bych kultivaci moči, aby se vědělo, co způsobuje infekci. Pokud jde o přetaženou infekci od konečníku způsobenou E. coli, je možné nasadit "vakcinaci" Urivac. Tablety se užívají 3 měsíce dle schématu 10 dní užívat ráno před jídlem a poté 20 dní pauza a následně 2x opakovat (stačí 1balení).
    Teď při začínajících potížích užívejte kapky Rowatinex. Začněte maximálními dávkami 5x denně 5 kapek a při ustupujících potížích postupně vysazujte. Dají se užívat i dlouhodoběji (jako prevence) např. 3xdenně 3 kapky. Pokud by se potíže stupňovaly, navštivte lékaře.
    Dodržujte pitný režim=2 litry tekutin.

    ROWATINEX perorální GTT SOL 10ML
    URIVAC cps.30

    S pozdravem
    Mgr. Petra Rezková
    lékárník BENU, Praha 9 CČM

    šipka Mgr. Petra Rezková

    Na dotaz odpověděla Mgr. Petra Rezková , Praha 9, OC Černý Most zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.