dotaz

    • Dotaz pro lékárníka
    • Klimakterium
    27. 06. 2019

    Dobrý den,

    můžete mi poradit nějaké přípravky. Můj problém je dlouhodobé vypadávání vlasů jejich ztenčování, akné, nepravidelná silná menstruace. Je mi 42 let. Gynekolog říká že je to testosteronem. Hormonální antikoncepci mi může dát až po vyšetření- hysteroskopie. Proto se chci zeptat jestli mi můžete doporučit nějaký přípravek na srovnání hormonů než budou známy výsledky.
    Děkuji

     Dobrý den,
     Vaše problémy mohou být způsobené nerovnováhou testosteronu v těle. Záleží na výsledku lékařského vyšetření, ale existují přípravky, které Vám mohou pomoci srovnat hormonální nerovnováhu. Jedná se o přírodní produkty používané při potížích v období klimakteria ale i před a po menopauze - SARAPIS SOJA , FYTOFEM, ELLIMENOOSTEO a jiné. 
     Fytoestrogeny a vitamíny v těchto přípravcích Vám pomohou srovnat hladinu hormonů a upravit cyklus. Zároveň je třeba dodržovat zdravý životní styl, v případě nadváhy zhubnout , zdravě jíst a dodržovat kvalitní a dostatečné množství spánku. 
     Pomoci Vám mohou také bylinné čajové směsi , určené přímo pro období klimakteria a srovnání menstruačního cyklu - například KLIMAKTERIN, GYNASTAN-MENO, GYNOTON . Užívat můžete i tabletky a čaj společně.
     Tyto problémy se také dají velmi dobře řešit i homeopatickými přípravky, ale ty by měl naordinovat přímo na míru zkušený homeopat.


    SARAPIS SOJA
    FYTOFEM
    ELLIMENOOSTEO
    KLIMAKTERIN
    GYNASTAN-MENO
    GYNOTON

    S pozdravem
    Mgr. Nesrstová Kristýna
    vedoucí lékárník BENU Šternberk

     

    šipka Mgr. Kristýna Nesrstová

    Na dotaz odpověděla Mgr. Kristýna Nesrstová , Šternberk, Nádražní zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.