GS Mamavit s hořčíkem

    • Dotaz pro lékárníka
    • Těhotenství a kojení
    14. 09. 2019

    Dobrý den,
    chtěla bych Vás požádat o informaci, zda GS Mamavit s hořčíkem může způsobit tmavou stolici vzhledem k železu v něm obsaženém.

    Dobrý den, 

    železo může způsobovat černé zabarvení stolice, protože se touto cestou vyučuje jeho nevstřebaná část. Abyste si byla jistá, že tento jev je způsoben právě železem, doporučuji přípravek vysadit po dobu jednoho týdne. Pokud černé zabarvení zmizí, opět GS Mamavit začněte bez obav užívat. V opačném případě doporučuji kontrolu u lékaře. 

    S přáním pěkného dne Mgr. Martina Bránková

    BENU lékárna Makovského nám., Brno

    šipka Mgr. Martina Bránková

    Na dotaz odpověděl Mgr. Martina Bránková zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář