Je možné aby GS pupalka forte způsoboval průjem a potíže ve střevech?

    • Dotaz pro lékárníka
    • Dotaz na produkt
    • Zažívání
    23. 06. 2020

    Dobrý den, je možné, aby tenhle výrobek způsoboval průjem či potíže ve střevech, nadýmání apod.? Měla jsem totiž při delším užívání tyto potíže a jakmile jsem ho zkusila vysadit, vše se znormalizovalo.
    Děkuji za odpověď

    Dobrý den,
    Gs Pupalka Forte je doplněk stravy, u kterého tedy výrobce nemusí popisovat nežádoucí účinky. Je opravdu možné, že Vaše zažívání tímto způsobem reagovalo na samotný pupalkový olej nebo snad i na některou z pomocných látek. Pokud potíže přetrvávali, správně jste se rozhodla pro jeho vysazení. 

    Zdraví,
    PharmDr. Matyáš Palan
    ​lékárník Benu Beroun

    šipka PharmDr. Matyáš Palan

    Na dotaz odpověděl PharmDr. Matyáš Palan , Praha 5 Zličín, OC Globus zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář