Je možné, že se po Triphale zácpa zhoršila?

    • Dotaz pro lékárníka
    • Zažívání
    29. 09. 2020

    Prosím o radu jak správně užívat!!!Užíval jsem nyní Triphalu cca již 3 týdny 2 tablety před spaním,a zácpa se mi spíše ještě zhoršila!!??Děkuji za radu.

    Dobrý den,

    zácpa se může zhoršit při užívání tohoto přípravku v případě, kdy není přes den dodržován pitný režim. Pro dospělého člověka to tedy znamená až 2,5 litru tekutin (nepočítá se káva, polévky, mléko apod.) plus cirka 300-500 ml za každou vypitou kávu (díky jejím diuretickým účinkům). Po dostatečně nastaveném pitném režimu by mělo dojít k ustoupení těchto obtíží.

    S pozdravem,
    Mgr. Radek Machan
    lékárník BENU Děčín

    šipka Mgr. Radek Machan

    Na dotaz odpověděl Mgr. Radek Machan , Děčín, Duchcovská zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.