Mohou léky na alergii způsobovat únavu?

    • Dotaz pro lékárníka
    • Alergie
    21. 03. 2021

    Dobrý den chtěla jsem se zeptat, beru na koprivku analergin,ale byvam casto unavena, nekde jsem se docetla ze uz existuji leky na alergii ktere nezpusobuji tak unavu , nemohli by jste mi poradit ktere to jsou?A taky jestli lze uživat dlouhobě?Myslim i pul roku v kuse?Díky

    Dobrý den,

    jednou z možností je užívání Analerginu na noc.

    Existují i volně prodejné protialergické léky, které by únavu způsobovat neměly- patří mezi ně desloratadin (Desloratadin xantis ) nebo levocetirizin (Analergin neo nebo Xyzal). Užívají se 1krát denně. Lze je užívat i dlouhodobě, ale měl by Vám to schválit lékař.

    Přeji hezký den.

    Mgr. Naďa Spratková
    Benu lékárna Frýdek Místek

     

    šipka Mgr. Naďa Spratková

    Na dotaz odpověděla Mgr. Naďa Spratková , Frýdek Místek, OC Frýda zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář