Multivitamin a hořčík

    • Dotaz pro lékárníka
    • Vitamíny a minerály
    09. 08. 2021

    Dobrý den, 3x týdně běhám a k tomu práce v terénu. Poslední dobou se cítím dosti unavená s nočními křečemi. Ještě musím dodat, že maso jím velmi zřídka. Prosím o doporučení, popř. radu, zda jsem vybrala správně. Děkuji.

    Dobrý den, 

    (nejen) noční křeče jsou obecným příznakem nedostatku hořčíku v tělě, a o to víc, když jste fyzicky aktivní člověk.  Určitě můžete užívat vybraný přípravek, nebo jiný, třeba MaxiMag Hořčík 375mg+B6, nebo MAGNESII LACTICI 0,5 TBL. Doporučila by i obecně doplňovat vitamíny a minerály, ve formě nějakého miltivitamínu, na doplnění prvků obecně - LIVSANE Šumivé tablety CZ Multivitamin tropic, nebo Pharmaton WOMAN Energy 30+ tbl.30

     

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    PharmDr. Zuzana Kuncová
    lékárnik, OC Albert, Brno
     

    šipka PharmDr. Zuzana Kuncová

    Na dotaz odpověděla PharmDr. Zuzana Kuncová , Brno, OC Albert zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář