Může člověk přibrat po Lyrice či Guajacuranu?

    • Dotaz pro lékárníka
    • Nežádoucí účinky
    03. 12. 2020

    Dobrý den, užívám Lyricu 150,je možné, že se po ní pribira na hmotnosti? A přípravek Guajacuran, jak je to. tam s pribirani? Děkuji.

    Dobrý den,

    u Guajacuranu tento nežádoucí účinek pozorován nebyl, nicméně u účinné látky pregabalin (obsažené v Lyrice) je častým nežádoucím účinkem zvýšená chuť k jídlu. Pokud Vás tento nežádoucí účinek obtěžuje či omezuje, nebo nelze změnit stravovací návyky, které by vedly ke kompenzaci tohoto vedlejšího efektu, doporučuji konzultaci s lékařem a zhodnocení léčby. 

    S pozdravem,
    Mgr. Radek Machan
    lékárník BENU Děčín

    šipka Mgr. Radek Machan

    Na dotaz odpověděl Mgr. Radek Machan , Děčín, Duchcovská zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.