nohy-šlapky

    • Dotaz pro lékárníka
    • Diabetes
    12. 09. 2019

    měl jsem už jeden dotaz poradili jste mi Beline krém na nohy svědění přestalo po první aplikaci po intenzivním mazání dvakrát denně zmizela zrohovatělá kůže a jedno kuří oko ale co nezmizelo je pálení a bolení při zátěži polštářky u prstů všechny a vnější polštářky do poloviny chodidla je to na doktora nebo mi ještě jednou poradíte je to jako bych měl při nášlapu spálenou kůži nebo chodil po mase bez kůže ,bude to tak stačit nebo máte nějaký doplňující dotaz

    Dobrý den,

    Vámi popisované příznaky by mohly být průvodními znaky diabetické neuropatie - ta se velmi často vyznačuje pálením končetin a horší citlivostí v končetinách. Pokud mohu doporučit zakupte si lék Milgamma ( pouze Milgamma, ne Milgamma N!), který je vhodný pro diabetiky a používá se právě na léčbu zmiňovaných obtíží. Dávkování je zapotřebí po dobu prvního měsíce udržovat maximální a to 3x denně tabletu. Velmi opatrně kontrolujte nohy aby zde nebyla nějaká záděra, oděrka, v této oblasti budete mít horší hojení a bez péče by obtíže mohly vést až k diabetické noze. Ortopedickou obuv vhodnou pro diabetiky určitě noste většinu dne. S diabetologem určitě zmiňované obtíže zkonzultujte a zmniňte nasazení léku Milgamma.

    Milgamma 50mg/250 mg

     

    S pozdravem
    PharmDr. Barbora Kuthanová
    vedoucí lékárník OC Delta Liberec

    šipka PharmDr. Barbora Kuthanová

    Na dotaz odpověděla PharmDr. Barbora Kuthanová , Liberec, OC LBC zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář