Plíseň na nohou

    • Dotaz pro lékárníka
    • Kůže
    15. 08. 2019

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat
    mám plíseň na nohou, úspěšně však léčím roztokem batrafen. Musela jsem brát atb xiromax. Po té se zhoršil stav nehtu na palci u nohou. Je tam více plísně i na kůži.
    Navíc mám kvasinkovou infekci.
    Můj dotaz je: mám pokračovat v léčbě batrafenem, nebo bych měla jít k lékaři pro jiný typ léku?

    Moc děkuji za odpověď

    Dobrý den,

    pokračujte dále v léčbě Batrafenem. Stav se pravděpodobně opět upraví. Bohužel se u Vás projevily nežádoucí účinky Xorimaxu, který kromě patologické flóry vyhubil i Vaší fyziologickou a dal tak možnost pomnožení kvasinkám.
    Vaginální mykózu můžete vyřešit zaváděním Clotrimazolu a následně zaváděním přípravků doplňující mikroflóru, např. Gynocaps.

    Pokud budete ještě někdy užívat antibiotika, nepodceňujte situaci a určitě si pořiďte vhodná probiotika, které budete zároveň užívat. Můžete tím předejít těmto nepříjemným stavům.
    Pokud se stav nehtů a okolní kůže do 14 dní neupraví, navštivte lékaře a domluvte se na dalším postupu.

    CLOTRIMAZOL AL 200 200MG vaginální TBL 3
    Gynocaps SR tbl.2

    S pozdravem
    Mgr. Petra Rezková
    lékárník BENU, Praha 9 CČM

    šipka Mgr. Petra Rezková

    Na dotaz odpověděla Mgr. Petra Rezková , Praha 9, CČM I - naproti Globusu zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář