Plynatost po chemoterapii

    • Dotaz pro lékárníka
    • Zažívání
    30. 08. 2021

    Dobrý den:potřebuju prosím poradit.Manžel chodí na chemoterapie kvůli rakovině tlustého střeva a trpí velkou plynatostí a bolestem břicha.Můžete mi prosím poradit nějaký lek případně bylinky? Děku

    Dobrý den.

    Není na škodu zkusit Iberogast. Je to bylinné léčivo na řadu problémů se zažíváním, včetně plynatosti.  Velikost vyberte podle potíží, nejmenší balení se spotřebuje za týden.
    Pak už jen aktivní uhlí.Tam se však musí podávat větší množství tablet (3-3-3), takže to pak vychází dost nákladně.

    S pozdravem.
    Mgr. Václav Navrátil
    vedoucí lékárník Olomouc

    šipka Mgr. Václav Navrátil

    Na dotaz odpověděl Mgr. Václav Navrátil , Olomouc, Galerie Moritz zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář