Warfarin a vitaminy

    • Dotaz pro lékárníka
    • Interakce
    01. 11. 2019

    Prosím, o informaci, zda s Warfarinemje možno užívat vitaminy A avitamin B12. Děkuji

    Dobrý den,

    nenašel jsem žádnou interakci, která by vylučovala souběžné užívání vitamínů B a A s warfarinem. Nicméně dodržujte dávkování doporučená výrobci, aby nedošlo k předávkování, zejména u vitamínu A, který je rozpustný v tucích a pomaleji se vylučuje z těla.

    S pozdravem,
    Mgr. Radek Machan
    lékárník BENU Děčín

    šipka Mgr. Radek Machan

    Na dotaz odpověděl Mgr. Radek Machan , Děčín, Duchcovská zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář