Výhody reklamace v autorizovaném servisu
- Nejrychlejší vyřízení
- Bez omezení velikosti zboží
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis. Servisy zpravidla zajišťují svoz zdarma na celém území ČR, případně opraví zboží u vás doma. Pokud nenajdete blízký servis v našem seznamu, podívejte se do záručního listu nebo na stránky výrobce.
V případě reklamace přímo v servisu si s sebou vezměte daňový doklad (fakturu) ke zboží. Pokud vám reklamace přímo v servisu nevyhovuje, postupujte podle návodu na stránce ,,Snadné vrácení či reklamace''.
Kontakty na autorizované servisy
Níže naleznete kontaktní informace na autorizované servisy jednotlivých značek produktů.
TrueLife
Servis Bels CZ
Servis spotřební elektroniky a PC
Benešov
Černoleská 482, 256 01 Benešov
benesov@bels.cz
Servis spotřební elektroniky
Praha 4
Nuselská 307/110, 140 00 Praha 4
praha@bels.cz
Servis spotřební elektroniky
Praha 8
Nad Šutkou 19, 182 00 Praha 8
praha8@bels.cz
Telefonní kontakt: +420 277 002 200
Philips
Seznam autorizovaných servisů značky Philips naleznete na těchto odkazech:
https://www.philips.cz/c-dam/b2c/suj/cz/support-home/Philips_CZ_workshops_v2.pdf
www.philips.cz/podpora
Braun
Seznam autorizovaných servisů značky Braun naleznete na tomto odkazu:
https://service.braun.com/cz/cz/service
Telefonní kontakt: +420 800 113 322 (Procter & Gamble)
Omron
Seznam autorizovaných servisů značky Omron naleznete na tomto odkazu:
https://www.krevni-tlak-omron.cz/servis-a-zakaznicka-podpora/servis/pravidla-pro-uplatneni-reklamace-a-pozarucni-servisni-podpora
Telefonní kontakt: +420 475 211 113