Filtrovat

Cenové rozpětí

Štítky

Vždy je potřeba se posouvat

V roce 2012 spatřila světlo světa značka Empower Supplements, předchůdce Nupreme. Od té doby se její portfolio rozvinulo na více než 50 produktů z celého světa, spojila se s mladými sportovci, toužila po tom, dělat vám radost a neustále se vymýšlelo, kam služby posunout, abyste se se značkou cítili jako v bavlnce.

A právě rok 2019 byl tím, kdy si členové řekli, že je třeba vzít značku znovu pevně do rukou, ujasnit si vize, cíle a hodnoty a posunout Empower Supplements ještě o něco dál. Dát mu nový, modernější háv, omladit jeho portfolio a nabídnout jedinečné funkční novinky z řad vitamínů, minerálů, výživových doplňků a superfoods pro radost i zdraví.

A tak se zrodila myšlenka Nupreme

Logo NUPREME je jednoduché, srozumitelné a výstižné. Vzniklo spojením slov NUtrition a suPREME. Ve značce věří, že nový design etiket přesně taková slova evokuje – kvalitní a zdravé suroviny, zabalené do šťavnatého atraktivního hávu.

Hlavní přidanou hodnotou nové značky je nejen její nový čerstvý design, ale zejména funkčnost potravin a doplňků stravy. Kromě známých a oblíbených produktů typu Nupreme chlorella, spirulina, chaga, curcumin, reishi, zelený ječmen či doplňky stravy obsahující lipozomální vitamíny, se zaměřuje značka na vývoj funkčních delikates, jež budou mimořádně chutné a zároveň ponesou kvalitní a funkční živiny pro zdravý životní styl.

Klíčová pro značku zůstává absolutní transparentnost složení produktů. Analýzy patří i nadále k základním pilířům značky Nupreme. Jsou důkazem místo slibů. Ve značce testují každou šarži všech surovin, které dovezou ze třetího světa, tedy mimo zemí EU.

Nupreme-produkty

Zpět nahoru

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář