Filtrovat

Cenové rozpětí

Značka

Produktová řada

Užití

Pro

Vymazat všechny filtry

Jak na hubnutí?

Jestliže potřebujete shazovat váhu, je nutné pravidelně sportovat. Do tréninkového plánu zařaďte aerobní aktivitu. Sem patří chůze, běh či jízda na kole. Tímto druhem sportu spálíte tuky a zlepšíte si kondičku. Druhým typem aktivity bude posilování. To patří mezi anaerobní cvičení, tím naberete svalovou hmotu. Nejlepší cviky na hubnutí jsou ty takzvaně vícekloubové (kliky, dřepy, shyby). Pracuje při nich totiž celé tělo.

Minimálně stejně, ne-li více bude pro vaše snažení důležitý správný jídelníček. Jezte pravidelně a jídlo si rozdělte do 4-6 porcí za den. V jídelníčku nesmí chybět vláknina, vyšší podíl bílkovin, komplexní sacharidy (celozrnné pečivo a těstoviny, rýže, brambory) a neopomíjejte příjem zdravých tuků. Vhodná je i dietní strava. Dodržujte dostatečný pitný režim, snažte se vyhnout alkoholickým a slazeným nápojům. Místo nich pijte vodu a čaje, třeba čaje na hubnutí.

Bylinky na hubnutí jako pomocná síla

Až po vyšperkovaném tréninkovém plánu a jídelníčku můžete sáhnout po pomocníkovi ve vašem snažení. Tím jsou přípravky na hubnutí. Tyto produkty ve většině případů obsahují některou z bylinek. Jako příklad dáme řasu chaluhu, která přispívá ke kontrole tělesné hmotnosti, navozuje pocit sytosti, podporuje normální funkce střevního traktu a normální trávení.

Mnoho zajímavých produktů naleznete v kategorii nazvané čaje a bylinky. Na bylinkových čajích oceníte skvělou chuť a kvalitní složení. Bylinky však nemusí být vždy součástí jen čajů. Například rozpustná vláknina Psyllium, která je získávána z jitrocele vejčitého a mimo jiné přispívá k redukci hmotnosti, je v naší nabídce ke koupi ve formě kapslí nebo prášku. Prozkoumejte celý sortiment bylinek na hubnutí!

Zeptejte se lékárníka

Po–Pá: 09:00 – 17:00


Jsme online
Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.