Při česání ztrácím vlasy

    • Dotaz pro lékárníka
    26. 09. 2020

    Dobry den prosim poradte..strasne mi vypadavaji vlasy..nekdy plna postel..kdyz si umyvam hlavu vzdy mam chlumace vlasu i pri cesani..i kdyz obcas projedu rukou pres vlasy..muzete poradit co by pomohlo ? dekuji

    Dobrý den,

    problém vypadávání vlasů trápí spousty žen, dá se říct , že každý minimálně jednou za život se s tímto problémem setká.
    Častá příčina bývá nadměrný stres, hormonální nerovnováha, změna hormonů - těhotenství, přechod apod.
    Do jisté míry má na stav vlasů a padání i strava a životní styl.
    Také vypadávání může znamenat onemocnění, či při určité lékové terapii mohou vypadávat vlasy.
    Více informací se můžete dozvědět v tomto článku

    Při výběru vhodného přípravku je rozhodující, zda se vám vlasy lámou či zda vypadávají celé včetně vlasových cibulek.

    Jako první volbu bych vám doporučila přípravek pro vnitřní užití, který je vhodný kombinovat s šampony, roztoky na vtírání do pokožky.

    Pokud vlasy se lámou, třepí se i nehty, je vhodné do těla doplnit minerály typu křemík, zinek, vitamíny řady B.
    Velmi oblíbený je přípravek Biosil - kdy se užívá 1 tbl denně.
    Biosil

    Při nadměrném vypadávání bych volila přípravky s aminokyselinami typu methionin.
    Např. v komplexu s vitamíny řady B.
    Bere se obvykle 2x denně.
    Methionin

    S pozdravem
    Mgr. Jana Učíková
    Vedoucí lékárník BENU, Rakovník

     

     

    šipka Mgr. Jana Učíková

    Na dotaz odpověděla Mgr. Jana Učíková , Rakovník, Husovo nám. zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář