V současné době přecházíme na nové sklady a některé služby a sortiment mohou být dočasně omezeny. Při vyřizování vašich objednávek může docházek k mírnému zpoždění. Dočasně také není možné využití online plateb. Děkujeme za trpělivost a za komplikace se moc omlouváme. Vaše BENU

Loupání kůže nad obočím

    • Dotaz pro lékárníka
    • Kůže
    24. 11. 2020

    Dobrý den,

    prosím o radu...nevím proč,ale strašně se mi začala loupat kůže nad obočím mám to vyloženě suché nateklé červené podrážděné a poslední týden to samé i pod očima...nevím už čím to namazat...zkouším ophthalmo-azulen,ophthalmo septonex , framykoin..nic nemopáhá pořád to mám červené podrážděné napuchlé...děkuji za radu a hezký den

    Dobrý den, mohla by to být alergická reakce. Je vhodné omezit líčení a nepoužívat masti s možným alergizujícím potenciálem včetně Ophthalmo-Azulenu a Framykoinu. Zkuste použít antihistaminikum na potlačení alergické reakce například Zyrtec a na zklidnění a šetrnou péči okolo očí potom Blephagel. Pokud se Vám stav nezlepší doporučuji se objednat k dermatologovi, který tyto potíže běžně řeší. Zdraví, PharmDr. Matyáš Palan lékárník Benu Beroun

    šipka PharmDr. Matyáš Palan

    Na dotaz odpověděl PharmDr. Matyáš Palan , Praha 5 Zličín, OC Globus zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zeptejte se přímo našeho lékárníka či lékaře Zpět do poradny

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář