Čas na nákup dárků se neustále krátí, s námi to však stihnete! Třeba i u objednávek vytvořených do 22. 12. 12:00 s dopravou přes PPL. Další informace ohledně garance naleznete ZDE.

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Tweek

V dnešním světě čelíme řadě výzev a hrozeb pro naše zdraví. Posláním společnosti TWEEK je čelit těmto výzvám pomocí nové řady sladkostí a tím být součástí větší mise poskytovat nové, prospěšnější možnosti, ze kterých si lidé mohou vybrat. Zjistěte více

Co stálo za zrodem?

Všechno to začalo jedním oddaným mlsounem v malé kuchyni ve Stockholmu, na misi spojit body mezi světem zdraví/tréninkem a úžasným světem báječných sladkostí. Zakladatelka Tweeku, Åsa Rosén, měla vždy vášeň pro pamlsky všech tvarů, chutí a velikostí.

S hektickým životním stylem se u ní vyvinul stav související se stresem, který vedl k neschopnosti pracovat po dlouhou dobu. Tady to všechno začalo. Åsa byla odhodlána najít způsoby, jak zlepšit svůj stav, a začala hledat na světě různé potraviny, zdravou výživu a přísady se známými zdravotními přínosy.

Pečivo, tyčinky a další vzrušující inovace vznikly v malé kuchyni ve Stockholmu. Cíl jí byl brzy jasný, když se začala o těchto vzrušujících ingrediencích učit víc; co kdyby existoval způsob, jak vytvořit nový typ pochutin bez přidání běžného cukru?

S přírodními, čistými chutěmi a kde se vzhled, chuť a pocit v ústech neliší od tradičního cukroví?

Může být cukroví zdravým snackem?

Značka Tweek s hrdostí nabízí nový typ cukroví s méně kaloriemi ve srovnání například s tradičními čokoládovo-ořechovými cukrovinkami, bez přidaného cukru, bez konzervantů, s vysokým podílem vlákniny a přírodní chutí. Příspěvkem je povzbudit nás všechny, abychom v našem každodenním životě činili nová, chytřejší rozhodnutí.

Rozhodnutí vedoucí k opravě, doladění a vylepšení. Název značky je inspirován slovem „Tweak“, což znamená opravit, doladit a zlepšit. Tradiční cukroví ve Tweeku „upravili“ a vylepšili pro naše zdraví. V komunikaci nikdy nepřichází s ukazateli – místo toho se snaží inspirovat. Posláním značky je vzdělávat místo toho, aby mluvili o tom, co je správné nebo špatné.

Chtějí vytvořit povědomí, aniž by byli příliš prestižní, a dělají to pomocí kreativní a hravé tonality. Ve Tweeku netvrdí, že jsou doplněk stravy nebo zázračná zdravá svačina pro děti, vyrobili nový druh cukroví. Věří, že život by měl být o rovnováze – dopřát si dobré věci, které nás dělají šťastnými, a přitom být laskaví ke svému tělu. A to je teprve začátek.

Tweek - sladkosti s výhodami

Poptávka po přírodních složkách v potravinách a nápojích, které konzumujeme, neustále roste. Tento trend se u značky líbí a tak dělají, co mohou, aby přispěli na trh přirozenějších alternativ.

Sladkosti neobsahují žádný přidaný cukr a kalorická hodnota Tweek produktů je až o 50 % nižší než u tradičních cukrovinek. Přesto se vzhled, chuť a pocit v ústech neliší. Vyhýbají se také konzervantům a sójovému lecitinu.

Jde o sladkosti bez palmového oleje. Ve všech produktech navíc značka používá přírodní aromata a výtažky barviv z přírody. Přírodní barviva jsou řadou potravinářských přísad s barvícími vlastnostmi. Přečtete si i o dalších možnostech zdravého mlsání.

Zpět nahoru