Filtrovat

Cenové rozpětí

Štítky

Značka

Produktová řada

Užití

Pro

Vymazat všechny filtry

Sacharidy před, během a po výkonu

Před výkonem tělo potřebuje nashromáždit glykogen. Dostává ho v podobě sacharidů. Doporučuje se 3-5 hodin před zátěží sníst větší lehké jídlo, které obsahuje sacharidy.  1-2 hodiny před výkonem si dejte např. energetickou tyčinku nebo sacharidový gel s nízkým glykemickým indexem. Užití sacharidů během fyzické aktivity zvyšuje váš výkon. Je vhodné použít je v případě delších vytrvavolstních a silových výkonů. Sacharidy po sportovní aktivitě napomáhají regeneraci těla - zajišťují obnovu jaterního a svalového glykogenu. Vyzkoušejte sacharidy od značky Extrifit či Nutrend.

Sacharidy jako rychlý zdroj energie

Sacharidy by měly tvořit 50 - 55 % celkového denního příjmu energie.  Zavisí, zda je vašim cílem hubnout nebo naopak nabrat hmotnost. V případě hubnutí sacharidy v potravě mírně omezte. Naopak při vysoce náročném silovém tréninku, při kterém je vaším cílem nabrání svalové hmoty, na sacharidech přidejte. Mezi vhodné zdroje sacharidů v potravě patří brambory, rýže, celozrnné obiloviny - ovesné vločky a pohanka, zelenina, ovoce, luštěniny a žitné pečivo. 
 

Zeptejte se lékárníka

Po–Pá: 09:00 – 17:00


Zeptejte se lékaře

Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.