Filtrovat

Cenové rozpětí

Kategorie

Štítky

Značka

Produktová řada

Vymazat všechny filtry

Výživové hodnoty chia semínek

Chia semínka (v Česku čteme čia), i když na pohled opravdu drobná obsahují velké a pestré množství výživných látek včetně vitamínů, minerálů, omega 3 mastných kyselin a dalších důležitých látek, které s přehledem strčí do kapsy pro nás konvenční a známé potraviny. Ne nadarmo je tedy pro jejich složení i účinky nazýváme superpotravinou. Obsahují vápník, hořčík, fosfor, draslík, železo, zinek, bór, ale i důležité vitamíny A, K, B, C, D a E. Přitom ve 100 gramech semínek najdeme i 20 g proteinů, až 45 gramů sacharidů a 30 g tuků. 

Dávkování chia semínek

Chia semínka se dají kombinovat do různých receptů, včetně kaší, pudinků, ale i slaných variant jídel. Díky své neutrální chuti vás budou možná svádět k použití neomezeného množství, ale při jejich dávkování určitě zpozorněte. Denní dávka by totiž neměla přesáhnout u zdravého nesportovce 25 g denně. U sportovce připadá v úvahu dávka i 30 g. Nejlepší metodou, jak to při dávkování se semínky nepřepísknout, je si stanovit jednu polévkovou lžíci chia semínek na den. Vždy je ale kombinujte s dostatečným množstvím vody.

Zeptejte se lékárníka

Po–Pá: 09:00 – 17:00


Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.

Kontaktní formulář