Filtrovat

Cenové rozpětí

Štítky

Produktová řada

Užití

Pro

Forma

Vymazat všechny filtry

Hořčík pro svaly i mozek

Hořčík je nepostradatelnou součástí každé buňky lidského těla. Podílí se na mnoha procesech včetně těch metabolických. Zodpovídá za svalové stahy nejen v srdečním svalu, ale i ve všech dalších svalech a to nejen při sportovní zátěži. V těle dále zajišťuje výměnu informace z jedné nervové buňky na druhou, je přítomný při syntéze bílkovin i nukleových kyselin. Za zmínku také stojí, že je součástí více než 300 enzymů. 

 

Jak může magnesium pomoci vašemu tělu?

  • Přispěje ke snížení míry únavy a vyčerpání.
  • Pomůže k normálnímu energetickému metabolismu včetně normální syntéze bílkovin.
  • Přispěje k normální činnosti svalů a nervové soustavy.
  • Pomůže vám k normální psychické činnosti.
  • A přispěje k udržení normálního stavu kostí a zubů.

Nedostatek magnézia a jeho rizika

Nedostatek hořčíku v těle se projevuje mnoha zdravotními těžkostmi. Lidé je mnohdy přehlíží, protože se jim nejeví jako jednoznačné signály v podobě konkrétních nemocí. Strava chudá na tento druhý nejvýznamnější kationt v těle může ale vést až k tzv. hypomagnesenii. Hořčík najdete v několika běžně dostupných potravinách i nápojích. Magnésium můžete doplňovat i tobolkami, které obsahují čistý hořčík nebo v kombinaci hořčíku s vitamínem B6, který zrychluje jeho vstřebávání. Další možností jsou šumivé tablety

 

Hořčík hledejte v těchto potravinách

  • zelenina a luštěniny (čočka, hrách, špenát, artyčok)
  • ořechy (pinový oříšek, mandle, kešu)
  • ovoce (banány, datle, sušené meruňky)
 

Zeptejte se lékárníka

Po–Pá: 09:00 – 17:00


Zavřít

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací

Naše lékárny

Přihlásit



Košík

Nákupní košík je prázdný.